ajzwikker

Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Router start vaak opnieuw op

Waarom start onze router regelmatig opnieuw op? Soms meerdere keren per dag, wellicht tijd voor een andere router?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ajzwikker
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bezoek gehad van de monteur, AOP vervangen, bleek nagenoeg los te zitten bij een geknelde aansluiting, splitter vervangen en een nieuw modem,voor de zekerheid, al met al tot op heden geen enkele reden tot klagen!! Hulde voor de monteur, iemand die goed meedenkt en luistert! 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Het lijkt meer in het signaal te zitten.

Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-292... 

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @ajzwikker

Allereerst welkom op de Community! 

Erg storend natuurlijk dat je problemen ervaart met het internet! Tijd om gezamenlijk op onderzoek uit te gaan wat er gaande is! Zou je ons de informatie kunnen aanleveren waar @Be rt  naar vroeg? Dan denken we met je mee. 

ajzwikker
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

 

ajzwikker
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

 

ajzwikker
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

OK, duidelijk een heel slechte verbinding vanuit je modem naar de Ziggo servers en het internet en probeert het modem het iedere keer opnieuw om een goede verbinding te krijgen.

Ziggo kan een gratis monteur sturen om je, niet meer hedendaagse, eerste plaats en splitter te vervangen, die kan dan ook gelijk zien of het signaal beter is geworden.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

ajzwikker
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Zal een afspraak gaan maken, al eens eerder een monteur gehad in het UPC tijdperk, daar was ik minder over te spreken

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
ajzwikker wrote:

Zal een afspraak gaan maken, al eens eerder een monteur gehad in het UPC tijdperk, daar was ik minder over te spreken

Dat is al weer een tijdje geleden, we leven nu in het Ziggo tijdperk.

Je kunt zelf een afspraak maken en om een modem vragen of morgen met een Ziggo moderator die zowel het modem als de monteur op elkaar af kan stemmen.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemorgen @ajzwikker

Ik zie dat er nog geen contact is geweest voor het inplannen van een afspraak met een monteur. Als je dit liever samen met mij in orde maakt ontvang ik graag een aantal data waarop je beschikbaar zou zijn om een monteur te ontvangen.
De mogelijke dagdelen waarop we een monteur kunnen inplannen en de voorwaarden omtrent een afspraak met een monteur kun je op deze pagina teruglezen. 

Als ik een aantal data en dagdelen van je heb mogen ontvangen kijk ik voor je na of 1 van deze momenten nog beschikbaar is. Is dit het geval dan plan ik deze gelijk voor je in en zal ik je hiervan op de hoogte brengen. 

ajzwikker
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bezoek gehad van de monteur, AOP vervangen, bleek nagenoeg los te zitten bij een geknelde aansluiting, splitter vervangen en een nieuw modem,voor de zekerheid, al met al tot op heden geen enkele reden tot klagen!! Hulde voor de monteur, iemand die goed meedenkt en luistert! 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

TOP, veel internetplezier gewenst.

Uitgelicht topic