Tilly Jacobs

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ring deurbel installeren met nieuw modem

Wij hebben sinds enkele maanden een nieuw modem gekregen en sinds die tijd doet onze Ring deurbel het niet. Na veel proberen hadden we de bel weer zichtbaar op onze telefoons maar de mee gekochte chimes krijgen we niet geinstalleerd.

Nu heb ik meer als een uur met RING gebeld en alles van de telefoons moeten verwijderen en nu krijgen we zelfs de bel zelf niet meer te zien op onze telefoons. Ze zegt de wifi is wel sterk genoeg maar als ik probeer te installeren blijf ik hangen bij de vraag ga naar uw wifi instellingen. Daar zie ik wel onze wifi staan maar verder kom ik niet meer.

Weet iemand hier raad mee ? Is er iemand in de buurt van Venlo die ons hiermee kan helpen. Van RING uit stellen ze een harde reset voor van het modem maar ik durf dat niet goed aan omdat wij onze laptop e.d. van onze praktijk ook hierop werken. Weet iemand een oplossing ??

 

3 Reacties 3
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Geef de 2.4 en 5GHz WiFi-netwerken een verschillende naam en probeer een verbinding te maken met het 2.4 netwerk.

DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes

@Tilly Jacobs 

Het niet kunnen installeren van RIng-apparatuur komt vaker voor. Er blijkt echter een soort work-a-round te zijn. Zie s.v.p. de oplossing in dit topic.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Tilly Jacobs 
Welkom op de Ziggo Community.

Op deze manier kun je jouw Ring deurbel niet gebruiken waarvoor hij bedoeld is! Ik zie dat onze Community toppers @Jan F. en @DennyW je al te hulp zijn geschoten. Ben je nog met hun tips aan de slag gegaan? Hopelijk zien we je snel terug met een update. 

Uitgelicht topic