Beantwoord

Reparatie grondkabel

• 29 juli 2019
  • 5 Reacties
  • 239x Bekeken

Ik ben opzoek naar de snelste weg om een kapotte grond kabel van Ziggo te laten repareren.

Tijdens werkzaamheden in de tuin (rioolbuis vervangen) is de coax kabel van Ziggo door gesneden (met een schep).
Tot nu toe heeft het melden bij ziggo alleen maar een hoop beloftes opgeleverd maar geen oplossing.

Inmiddels is er eindelijk een monteur langs geweest die redelijk onbeschoft was en ook nog eens een melding doet van "er was niemand thuis" (kost 35 euro) die opmerking past beter bij Ziggo, daar lijkt niemand meer thuis te zijn (buiten de verkoop afdeling die is super in nieuwe ambo's aan smeren).

Dus kan iemand mij hier vertellen wie er wel thuis is bij Ziggo die ook daadwerkelijk het probleem kan oplossen ?

Al vast bedankt voor jullie hulp.
icon

Best beantwoord door Michael Ziggo 30 juli 2019, 09:54

Hoi @Feskens, welkom hier!

Top dat je je hier meldt! Wat @Evert zegt klopt, dat is de manier hoe we dit gaan aanpakken. Ik ga m'n best voor je doen om dit zo snel mogelijk op te laten lossen. Ik stuur je even een pm en dan pakken we het vanuit daar verder op.

*Update: er is een monteur ingepland op 6-8. Het probleem is inmiddels opgelost.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 7
Hoi @Feskens, welkom hier!

Top dat je je hier meldt! Wat @Evert zegt klopt, dat is de manier hoe we dit gaan aanpakken. Ik ga m'n best voor je doen om dit zo snel mogelijk op te laten lossen. Ik stuur je even een pm en dan pakken we het vanuit daar verder op.

*Update: er is een monteur ingepland op 6-8. Het probleem is inmiddels opgelost.
Hoi Evert,

Al vast bedankt, we wachten even af.
Reputatie 7
Badge +27
Normaal gesproken wordt er in zo'n geval een monteur van Ziggo ingeschakeld die de schade opneemt. Wanneer hij het zelf niet kan oplossen, schakelt hij de aannemer in.

Wie weet kan een moderator wat voor je betekenen. Ik geef hen een seintje, ze zullen dan morgen reageren!
Hoi Dave,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb daar al een aanvraag gedaan, maar die is afgewezen.

Voor de zekerheid ga ik toch nog even kijken of ik iets gemist heb.
Reputatie 7
Grondkabel kan je door Ziggo laten aanpassen, kijk eerst even op https://www.mijnaansluiting.nl/ daar staat alles in wat je kan doen.

En Moderators komen dagelijks het topic binnen en kunnen je ook helpen, en er zijn ervaren leden die je ook nog informatie kunnen geven.