eefr

Level 4
  • 46Posts
  • 4Oplossingen
  • 6Likes

Regelmatig worden smartphones met Android 8 en 9, tablet Android 8 en oude Microsoft computer van wifi gegooid een paar tellen

Wij hebben een technicolor modem van Ziggo een de laatste tijd worden soms om de beurt of tegelijk de reviews van de modem gegooid en even later doet het het weer. De modem staat in de meterkast en tussen demodem en device staat alleen en houten deur. Zover ik "stoorzenders" heb kunnen scannen, staat er geen op hetzelfde kanaal. De 5Ghz uitgeschakeld in de modem. Leek even te helpen maar dat was van korte duur.
We beginnen het een beetje zat te worden.
4 Reacties 4
eefr
Topicstarter
Level 4
  • 46Posts
  • 4Oplossingen
  • 6Likes
reviews moet devices (smartphones, tablet en pc) zijn.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
eefr Ik weet niet zeker of dat het probleem is, maar je gebruikt nog een umi of q601 aop splitter. Vraag aan Ziggo om een POA 03 . De AOP zelf zal nog wel goed zijn. Verder even off topic: De tv coax kabel is ook niet meer van deze tijd. Dat witte kastje waar ik zo zie een utp kabel aan zit??? is mij nog onduidelijk. Laat Ziggo even nagaan of Alles nog aan de norm voldoet. Succes verder gr Rob
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Zoals ik het nu kan zien, ik ben begonnen met zo een AOP en een Ubee 321EW Modem, nadat mijn Abonnement was verhoogd (aangepast) kreeg ik ook een Technicolor 7210 Modem, Ik moet zeggen dat dit de betere modems zijn die Ziggo heeft. De Monteur heeft wel de AOP vervangen en een nieuwe geplaatst en daarbij een versterker gezet voor de Media Box XL en andere TV opties in huis.

Zoals robbo al zegt, vraag even op Ziggo naar de AOP wil kijken, want de Modems zijn echt de betere ook al heb ik helaas nu een Arris Connect Box.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi eefr,

Ik zie geen gegevens van je, dus ik heb niet kunnen checken of je al contact hebt opgenomen. Heb je nog een update voor ons? Dave en Rob zijn al bezig geweest om je te helpen zie ik, dus we horen graag van je!

Uitgelicht topic