Maurice85

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red dead redemption error 0x20010006

Ik heb al sinds de release een probleem wat wel meer mensen hebben met RDR2. Nu dacht ik dat het aan het Rockstar lag(wat hier aleens in een topic gesuggereerd wordt) maar ik denk niet dat het alleen aan hun ligt. Ik kan het spel namelijk probleemloos spelen als ik mijn ps4 koppel aan mijn hotspot van mijn telefoon. Daarbij zijn er genoeg mensen die het spel wel normaal kunnen spelen, dus ik krijg het vermoeden dat er ook iets niet goed is met het modem van Ziggo oid..

Ik heb alles bekabeld en de kabels zijn maar een 10meter lang. Poorten zijn geopend en heb een statisch IP. Aan mijn instellingen ligt het dus niet..? Maar toch krijg ik steeds een foutcode voor connectie problemen. Als ik dus via mijn mobiel speel heb ik dit probleem niet. Lijkt me dan toch dat het probleem niet alleen vanuit Rockstar is.

Kan iemand mij helpen zodat ik dit probleem kan oplossen? Het kost mij teveel data om via mobiel te spelen, maar zonder dat is het spel niet speelbaar. Wellicht dat ik het modem moet vervangen oid. Alle tips zijn welkom

Mvg
8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Welk modem heb je in gebruik?
Graag merk, model, cijfers en letters.
Maurice85
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ohja..
Technicolor TC7200U
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Dan zou ik sowieso een ander modem aan Ziggo vragen met de problemen die je ervaart, deze is inmiddels aan vervanging toe, gezien de leeftijd en de steeds vaker gemelde problemen ermee.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Ik denk niet dat het iets met modem of Ziggo te maken heeft, want internet (en Youtube) staat vol met mensen van over de hele wereld met exact dezelfde melding (die overigens al meer dan een jaar speelt bij rdr 2.

Lees alleen de comments hier maar eens


https://www.youtube.com/watch?v=2cO0TV3WpRI
Maurice85
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga contact opnemen met Ziggo. Bedankt Bert

Nick999
Ja ik weet dat er meer mensen last van hebben. Maar er zijn ook mensen die er helemaal geen last van hebben... Ik heb zelf ook urenlang naar info gezocht en gelezen maar het probleem bleef. Ik ging er daarom ook vanuit dat het aan rockstar ligt, maar als het spel opeens wel speelbaar is wanneer ik mijn modem niet gebruik dan is er meer aan de hand. Ik ben er nu dus van overtuigd dat het een combinatie van beide is omdat het wel speelbaar is met een hotspot. Er klopt gewoon iets niet van beide kanten en ik probeer daar een antwoord op te krijgen.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Maurice85 We hebben ooit een soortgelijk probleem gehad met Steam en de oplossing daarvan heeft vrij lang geduurd omdat zowel Steam als een deel van de users het probleem bij de provider lagen en er vervolgens voor Steam geen reden was om zelf onderzoek te doen.
Ook daar had een deel van de gebruikers soms wel en soms geen problemen met connecten. Achteraf bleek het een rotte DNS server te zijn van Steam, die bij Akamai gehost werd, waardoor alleen de gebruikers die op dat moment net die rotte DNS troffen, verbindingsproblemen hadden terwijl ze een andere keer, als ze een andere Akamai DNS troffen, geen problemen hadden.
Maar voordat dat bij alle partijen duidelijk werd, heeft er heel wat discussie plaatsgevonden.

Topic staat hier, mocht je interesse hebben.
Maurice85
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja oké maar RDR2 doet het helemaal niet bij mij. Niet een probleem van een af en toe een slechte server tegenkomen. Het verklaart imo dus ook niet waarom ik met een hotspot probleemloos speel. Ik kan echt uren spelen zonder dat ik een error krijg.

Mmisschien dat het gewoon aan mijn oude router ligt. Ik ga m vervangen en dan hoop ik dat het opgelost is.

Bedankt voor jouw reacties.
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemiddag Maurice85,

Welkom op de community. :blush:

Ik zie dat Be rt en Nick999 al met je mee hebben gedacht. Heb je hier nog iets aangehad? En hoe staat het er momenteel voor?

Uitgelicht topic