Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Wat ontzettend balen dat je de laatste tijd met je modem problemen ervaart. Ik kan mij voorstellen dat dit stevig balen is en ik help je dan ook graag om dit te fiksen.
Het is dan alleen wel belangrijk dat we zeker weten dat het modem de oorzaak is van de problemen die je ervaart. Wat voor problemen ervaar je precies? Verder stelt @Tom. de juiste vragen om je goed verder te helpen 🙂
De aansluiting en plaatsing is verder prima, daar heb ik nooit een probleem mee gehad.
Maar de laatste tijd komt het te vaak voor dat het wifi signaal slecht wordt. en aangezien er een hoop apparaten op draaien en ik deze modem alweer een tijdje heb vroeg ik me alleen af of ziggo deze hierom kan vervangen door een nieuw model. thats all. 🙂
Aangezien je aangeeft dat je het modem al langere tijd gebruikt zijn we erg benieuwd naar foto's van de hoofdaansluiting en aansluiting(en) naar je modem. Het kan namelijk zijn dat deze (wellicht samen met het modem) toe zijn aan vernieuwing. Stel dat dit aan vernieuwing toe is en je doet dit niet, dan gaat alleen een nieuw modem jouw problemen niet oplossen en zit je binnen de kortste keren weer met hetzelfde euvel. Dat willen we natuurlijk voorkomen.
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...