hennyklijnman

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Printen via wifi: privacyscheiding?

Als ik via wifi wil printen krijg ik privacyscheiding uitschakelen...., hoe doe ik dat.....?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
Voor degene die het willen weten:

Privacy Separator (AP- of clientisolatie)
Met Privacy Separator (AP- of clientisolatie) worden alle draadloze apparaten die met uw WLAN-toegangspunt/-router zijn verbonden geïsoleerd gehouden. Dit betekent dat de draadloze apparaten geen verbinding kunnen maken met de andere apparaten in uw draadloze netwerk en dus geen gegevens kunnen verzenden naar en ontvangen van die andere apparaten.

Wanneer Privacy Separator (AP- of clientisolatie) is ingeschakeld, kunnen uw draadloze apparaten, zoals uw computer en printer, niet met elkaar communiceren. Als u een verbinding wilt opzetten tussen uw printer en andere apparaten, moet u uw WLAN-toegangspunt/-router anders instellen en Privacy Separator (AP- of clientisolatie) uitschakelen.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Dit zal waarschijnlijk je antivirus zijn.

Wel antivirus programma en welke apparatuur gebruik je ?
hennyklijnman
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie!
Ik gebruik IOS met een Ipad........
Verwijderd account
Niet van toepassing
Heb je niet toevallig verbinding met je gastnetwerk?
hennyklijnman
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb zojuist contact met Ziggo gehad, die sturen een nieuw modem....., dus ik wacht dit even af. Bedankt voor je hulp ?
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op onze Community, hennyklijnman. Leuk dat je hier bent.

Je hebt zelf al de touwtjes in handen genomen zie ik. Geef je hier weer een update nadat je het nieuwe modem hebt ontvangen? We zijn natuurlijk benieuwd of je probleem door het nieuwe modem is opgelost. We horen graag van je 🙂
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
Voor degene die het willen weten:

Privacy Separator (AP- of clientisolatie)
Met Privacy Separator (AP- of clientisolatie) worden alle draadloze apparaten die met uw WLAN-toegangspunt/-router zijn verbonden geïsoleerd gehouden. Dit betekent dat de draadloze apparaten geen verbinding kunnen maken met de andere apparaten in uw draadloze netwerk en dus geen gegevens kunnen verzenden naar en ontvangen van die andere apparaten.

Wanneer Privacy Separator (AP- of clientisolatie) is ingeschakeld, kunnen uw draadloze apparaten, zoals uw computer en printer, niet met elkaar communiceren. Als u een verbinding wilt opzetten tussen uw printer en andere apparaten, moet u uw WLAN-toegangspunt/-router anders instellen en Privacy Separator (AP- of clientisolatie) uitschakelen.
clgcleophas

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is geen antivirus. Heb ik geprobeerd

clgcleophas

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nee.. Is niet de oorzaak.

clgcleophas

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie. Weet je zeker dat ik een nieuw modem moet  krijgen ???  Ik weet nergens van. Graag even een reactie, dan weet ik waar ik aan toe ben.

clgcleophas

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor je reactie. Zie mijn eerder antwoord aan "stamgast "  Henny Klijnman.  Ik weet van geen nieuw modem. Ik heb niets besteld, maar wacht graag de reacties af, want een nieuw modem is natuurlijk nooit weg.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @clgcleophas,

Ik zie dat je actief bent in een ander topic. Het is handiger om je vraag in 1 topic te beantwoorden, ik sluit daarom dit topic.

Uitgelicht topic