Vraag

Printen via wifi: privacyscheiding?

Als ik via wifi wil printen krijg ik privacyscheiding uitschakelen...., hoe doe ik dat.....?

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Dit zal waarschijnlijk je antivirus zijn.

Wel antivirus programma en welke apparatuur gebruik je ?
Bedankt voor je reactie!
Ik gebruik IOS met een Ipad........
Reputatie 6
Heb je niet toevallig verbinding met je gastnetwerk?
Heb zojuist contact met Ziggo gehad, die sturen een nieuw modem....., dus ik wacht dit even af. Bedankt voor je hulp 😀
Reputatie 7
Welkom op onze Community, @hennyklijnman. Leuk dat je hier bent.

Je hebt zelf al de touwtjes in handen genomen zie ik. Geef je hier weer een update nadat je het nieuwe modem hebt ontvangen? We zijn natuurlijk benieuwd of je probleem door het nieuwe modem is opgelost. We horen graag van je 🙂
Reputatie 5
Badge +6
Voor degene die het willen weten:

Privacy Separator (AP- of clientisolatie)
Met Privacy Separator (AP- of clientisolatie) worden alle draadloze apparaten die met uw WLAN-toegangspunt/-router zijn verbonden geĂŻsoleerd gehouden. Dit betekent dat de draadloze apparaten geen verbinding kunnen maken met de andere apparaten in uw draadloze netwerk en dus geen gegevens kunnen verzenden naar en ontvangen van die andere apparaten.

Wanneer Privacy Separator (AP- of clientisolatie) is ingeschakeld, kunnen uw draadloze apparaten, zoals uw computer en printer, niet met elkaar communiceren. Als u een verbinding wilt opzetten tussen uw printer en andere apparaten, moet u uw WLAN-toegangspunt/-router anders instellen en Privacy Separator (AP- of clientisolatie) uitschakelen.

Reageer