Beantwoord

Post RS Errors

  • 3 mei 2019
  • 97 Reacties
  • 5977x Bekeken

Goedemorgen :)

Poosje terug hebben wij een upgrade gekregen van 200 naar 250 mb.
Sindsdien valt het internet regelmatig even weg.
Dat heb ik eerder gehad, maar alle kabels vervangen, alles is toen nagekeken en liep daarna goed.
Dus de kabels en alles in de muur is goed nu.
Ik heb het modem gisteren uitgezet en aangezet.
Ik doe de screenshots van voor en na bij dit bericht als dat lukt :)
Een screen van net na uitzetten en van vanmorgen, dus zon 12 uur verder.
Ik denk niet dat de waardes helemaal goed zijn.
Ik hoop dat iemand kan helpen.

Alvast bedankt!

icon

Best beantwoord door Maddd 3 juni 2019, 21:05

Beste @Serkan Ziggo,

Ik zie dat de uptime nu:
Beschikbaarheid:7day(s)22h:30m:23s
Dat is een heel goed teken.

Na mijn idee zijn de grote uitdagingen opgelost, ik heb nog wat connectie verlies tijdens gamen maar dan gaan ook mijn backups af, dus verwacht dat ik gewoon mijn lijn dicht trek waardoor de game tijdelijk geen ruimte heeft.

Ik heb de ziggo router het liefst in brug modus, de DHCP server van ziggo modum trekt de apparatuur hier niet. Daardoor klapte die er ook uit, tevens heb ik meer controle met mijn huidige setup.

Ik houd het zelf nog even in de gaten als er wat is zal ik hier wat posten.

Dank voor je hulp.

@ArChie.DVB Hoe beboel je? Dat DOCSIS niet zo werkt? Ik begrijp dat DOCSIS een eigen laag is met zijn eigen packetjes? is dit correct?
Bekijk origineel

97 Reacties

Reputatie 7
Hoewel de post RS errors bij voorkeur 0 zijn en blijven zijn dit voor de kwalitatief slechtere Connectbox modems van Ziggo geen schrikbarende hoge waarden. Ook woon je zo te zien gelukkig in een deel van het Ziggo gebied waar Ziggo geen downstreams doorgeeft in het voor 4G interferentie gevoelige frequentie gebied. De post RS waarden zijn daarom geen duiding voor de oorzaak van de uitval.

Plaats ook eens alle informatie op de upstreams en de netwerk historie pagina.
Laatste keer waren die wel belangrijk en zeker niet zo hoog na 12 uur waarvan er ook tijd is dat we slapen.
Ik zal die andere ook toevoegen.

Reputatie 7
Laatste keer waren die wel belangrijk en zeker niet zo hoog na 12 uur waarvan er ook tijd is dat we slapen.
Ik zal die andere ook toevoegen.

Als je het modem niet gebruikt ontvangt het modem nog steeds continue packets via elke downstream en die packets kunnen corrupt zijn waardoor het modem moet proberen om ze te herstellen voordat ze verwerkt kunnen worden. Met de post RS errors wordt het aantal packets weergegeven waarvoor die herstel poging is gefaald.

Ook de upstream waarden geven geen duiding naar de oorzaak voor de uitval. Kan je ook alle informatie van de netwerk historie plaatsen?
Ik kan een deel als screenshot doen, heb mijn macadres weggehaald.
Maar feit blijft, dat mijn internet iedere keer verbreekt sinds de snelheids-verhoging.

Reputatie 7
Aan de TLV en MIMO meldingen in de log kan je zien wanneer het modem een volledige reset van de kabel interface heeft uitgevoerd. De laatste was op 2 mei en zal dus jouw reset zijn geweest. Afgezien van de T3 meldingen is er verder in de log geen aanwijzing te vinden dat het wegvallen van het internet wordt veroorzaakt door een slechte signaal verbinding tussen jouw modem en de CMTS. Helaas schijnen zijn die T3 meldingen voor de kwalitatief slechtere Connectboxen van Ziggo normaal te zijn, dus die zijn voor Ziggo ook geen aanleiding om iets op te lossen.

Misschien een bug in de firmware van de Connectbox waardoor het internet wegvalt?
Reputatie 7
Badge +26
Valt het internet uit of is het alleen wifi?

ps. Het hoge aantal pre rs errors is een bug, het is het totaal aan pakketjes, niet de errors.
Dat zou heel goed kunnen denk ik.
Het enige dat ik weet is dat de problemen zijn begonnen na de snelheidsverhoging van kort geleden.

En paar maanden geleden hadden we ook problemen, zijn alle kabels vervangen, alles in de muur (was nog vooroorlogs) en werkte daarna goed.
Dus dat kan het niet meer zijn.

Ik hoop dat iemand van Ziggo er naar kan kijken, want het wegvallen begint af en toe wel heel irritant te worden.

Thnx voor het meedenken!
Internet, ik zit met mijn PC via een kabel. Wifi heb ik uitstaan op de connectbox, dat werkte niet goed hier, die loopt via mijn eigen router.
Reputatie 7
Badge +26
Als je een eigen router gebruikt, test je dan wel rechtstreeks op de connect box?
Dus zonder die eigen router.
Ja, dat test je als eerste natuurlijk 🙂
Goedemiddag :)

Het is alweer een paar dagen geleden, maar nog geen reactie van Ziggo.
Zijn die hier niet meer?

Mvg Jojo
Ik heb ook last van een T3 melding en veel Post RS Errors nu 15 minuten de modem aan en op alle kanalen minimaal 5 errors, ik heb in dit forum screenshots gezien dat ze netjes op 0 staan.

Waarom woorden deze waardes getoond als dit voor ziggo niks uit maakt, en het een bug is? Ik bedoel fix die bug, en als er in de log al een bug zit wat kan ik dan verwachten van de rest van de firmware? Het zijn errors toch dus iets gaat er niet goed.

Ik heb net een splitter vervangen om te kijken of dit het probleem van het wegvallen van het internet verhelpt. Ik hoop dat dit het oplost maar verwacht op een of andere manier van niet. Want kreeg gelijk de Post RS Errors terug.

Ik heb echt alles geprobeerd en gedaan wat Ziggo mij vroeg, zo heb ik een week lang mijn eigen netwerk (ziggo modem staat in brug modus) uitgezet/ontkoppeld om te kijken of het probleem bleef voordoen, het werd wel minder maar internet bleef wegvallen.
Ik begrijp het ook niet en Ziggo komt nog steeds niet met een reactie.
Eerdaags maar eens even wat tijd ervoor uitrekken en maar weer gaan bellen en chatten.

Ik heb het probleem eerder gehad, toen alles vervangen en leek beter.
Maar sinds de snelheidsverhoging verbreekt hij vaak.

Denk dat het toch het modem is, firmware of zo.
Nope de andere splitter werkt hetzelfde, nog steeds T3 errors, op moment van de T3 error klapt de modem eruit herstart of meld zich opnieuw aan bij het netwerk.

Tevens zie ik nog een bug in de log, tijd van herstarten wordt er gelogd op de UNIX timestamp 1970... Lijkt alsof de tijd nog niet is gesynced na de herstart.

Upstream

code:
Ververs gegevens
Gebundelde upstream-kanalen
Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
1 36000000 46 5.120 64qam 87
2 58800000 47 5.120 64qam 88
3 44500000 46 5.120 64qam 86
4 52000000 47 5.120 64qam 85


Gebundelde upstream-kanalen
Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 2.0 0 0 2 0
2 2.0 0 0 1 0
3 2.0 0 0 0 0
4 2.0 0 0 0 0


Gebundelde downstream-kanalen

code:
Gebundelde downstream-kanalen
Kanaal Locked Status RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Goed (Locked) 36.610 1539606429 50
2 Goed (Locked) 36.610 1538150774 60
3 Goed (Locked) 36.387 1538151843 78
4 Goed (Locked) 36.387 1538148735 91
5 Goed (Locked) 36.610 1538151644 51
6 Goed (Locked) 36.610 1538153180 58
7 Goed (Locked) 36.610 1538154626 65
8 Goed (Locked) 36.610 1538147655 55
9 Goed (Locked) 36.387 1538155325 53
10 Goed (Locked) 36.610 1538146297 55
11 Goed (Locked) 36.610 1538156703 46
12 Goed (Locked) 37.356 1538158545 62
13 Goed (Locked) 37.093 1538161028 72
14 Goed (Locked) 37.356 1538162201 55
15 Goed (Locked) 37.093 1538163073 47
16 Goed (Locked) 36.387 1538164565 62
17 Goed (Locked) 37.093 1538166061 56
18 Goed (Locked) 37.636 1538166939 30
19 Goed (Locked) 37.356 1538158254 25
20 Goed (Locked) 37.356 1538168288 34
21 Goed (Locked) 37.356 1538169129 41
22 Goed (Locked) 37.356 1538169969 41
23 Goed (Locked) 37.356 1538170804 21
24 Goed (Locked) 37.636 1538171679 25


Log

code:
Netwerk historie
Tijd Prioriteit Omschrijving
19-05-2019 22:36:12 notice GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[82.72.242.17];CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:01:5c:76:ee:50;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
19-05-2019 22:36:01 notice GUI Token verify failed; client ip=[82.72.242.17];CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:01:5c:76:ee:50;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
19-05-2019 22:34:50 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:01:5c:76:ee:50;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
19-05-2019 20:52:18 notice GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[82.72.242.17];CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:01:5c:76:ee:50;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
19-05-2019 10:33:28 notice REGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:01:5c:76:ee:50;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
19-05-2019 10:33:24 warning MIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:01:5c:76:ee:50;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 01:01:35 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:01:5c:76:ee:50;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 01:01:19 notice Cable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
19-05-2019 04:59:14 notice GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[82.72.242.17];CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:01:5c:76:ee:50;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
19-05-2019 02:58:34 notice GUI Login Status - Login Fail from LAN interface; client ip=[82.72.242.17];CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:01:5c:76:ee:50;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
19-05-2019 00:51:26 notice GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[82.72.242.17];CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:01:5c:76:ee:50;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18-05-2019 20:25:05 notice GUI Token verify failed; client ip=[82.72.242.17];CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:01:5c:76:ee:50;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18-05-2019 20:24:35 notice REGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:01:5c:76:ee:50;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18-05-2019 20:24:32 warning MIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:01:5c:76:ee:50;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 01:01:20 notice Cable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18-05-2019 20:21:25 notice MDD Recovery following MDD Loss;CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:01:5c:76:ee:50;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18-05-2019 20:21:13 warning Lost MDD Timeout;CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:01:5c:76:ee:50;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18-05-2019 20:21:07 critical SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:01:5c:76:ee:50;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18-05-2019 20:17:01 notice MDD Recovery following MDD Loss;CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:01:5c:76:ee:50;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
18-05-2019 20:15:46 warning Lost MDD Timeout;CM-MAC=90:5c:44:b8:f2:02;CMTS-MAC=00:01:5c:76:ee:50;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;


Reputatie 7
@Jojo22
Excuses voor de late reactie! Mijn collega Sander is met vakantie en wij hadden hier eerder op moeten anticiperen. We hebben inmiddels telefonisch contact met elkaar gehad en acties ondernomen.

@Maddd
Ik zie niets bijzonders in het signaal op jouw modem. Ik zie dat je een eigen router in gebruik hebt en je modem staat in bridge mode. Een enkele T3 time-out hoeft geen enkel probleem te veroorzaken, maar als het meerdere time-outs achter elkaar zijn, dan behoeft het wel meer aandacht. Bij jouw verbinding zie ik een enkele T3 time-out voorbij komen.

Ik heb een sessie gestart om jouw verbinding nauwkeurig te monitoren, en een pingtest gestart. Zodra je modem geen verbinding meer heeft met het Ziggo netwerk, wordt ik daarvan op de hoogte gebracht. Ik zie ook dat je zelf meerdere keren (in het screenshot hierboven) het modem herstart, ook daar krijg ik meldingen van, dus laat me alsjeblieft weten wanneer je hem zelf herstart.

p.s: Er is vrij veel downloadverkeer aanwezig in je netwerk. Ben je je daarvan bewust?
Kan gebeuren @Serkan Ziggo en ik laat het weten 😀 Fijn weekend voor nu!
Beste Serkan,

Dank voor je bericht,

Ja klopt hier ben ik me van bewust, dit zijn backups die ik download vanaf mijn servers dit kan oplopen tot 100GB per nacht minimaal 30GB per nacht.

Verder had ik gelezen dat inderdaad gelezen dat de T3 melingen met DOCSIS 3.0 wel degelijk voor herstarten van de modem kan veroorzaken.

Daarnaast zie ik dat ik nog rond de 200 Post RS Errors per kanaal heb, dit in 2 dagen uptime. Ik heb andere screenshots gezien waar deze gewoon op 0 staan.

Verder heb ik een splitter vervangen een splitter van 2 uitgangen vervangen door splitter met 3 uitgangen die specefiek zijn voor radio tv en data. Hierdoor gaat het na mijn idee beter, ik heb nu een uptime van 2 dagen+ dit is eerder niet voorgekomen.

Echter heb ik de splitter begin deze week vervangen dus is de modem wel herstart.

Dank voor de monitoring ben benieuwd wat hier uit komt.
Reputatie 7
@Maddd
Bedankt voor je terugkoppeling.

Ja klopt hier ben ik me van bewust, dit zijn backups die ik download vanaf mijn servers dit kan oplopen tot 100GB per nacht minimaal 30GB per nacht.

Prima! Het komt soms voor dat men niet weet dat de verbinding intensief gebruikt wordt, vandaar even de controlevraag.

Verder had ik gelezen dat inderdaad gelezen dat de T3 melingen met DOCSIS 3.0 wel degelijk voor herstarten van de modem kan veroorzaken.

Dat spreek ik ook niet tegen. Ik gaf alleen aan dat een enkele T3 time-out geen probleem mag opleveren. De 200 T3 (Post RS errors) zijn niet een paar, maar teveel 😉! Dus je verbinding heeft de inderdaad aandacht nodig om het verder te onderzoeken.

De monitoring van je verbinding staat nu enkele dagen aan en hoewel ik geen melding van uitval (je modem is niet offline gegaan) heb gekregen, zie ik wel dat sommige ICMP pakketjes niet zijn aangekomen. Dit zijn hele kleine datapakketjes die ik al enkele dagen naar je modem verstuur en ik zie af en toe dat 1 pakketje niet aankomt. (Dit gebeurt op momenten dat je verbinding niet intensief gebruikt wordt).

Ik zie ook dat er meerdere (tientallen) ICMP pakketjes niet aankomen zodra je verbinding intensief gebruikt wordt. Op sommige momenten wordt je upload volledig gebruikt en kan het kloppen dat mijn pakketjes even niet doorkomen. En ik zie hetzelfde gedrag ook wanneer je vanaf (waarschijnlijk je server) data aan het downloaden bent.

  • Zou je vandaag je modem even kortstondig van het stroom willen afkoppelen en het exacte tijdstip met mij willen delen?
Dan ben ik benieuwd hoe je verbinding de komende dag(en) zich houdt. Ik ben nieuwsgierig of het kort na een reset nog steeds voorkomt dat de datapakketjes niet aankomen of dat het voor even (enkele dagen) goed gaat.

Ik zie je reactie wederom graag tegemoet! Alvast bedankt voor je medewerking.
Beste Serkan,

Dank voor je reactie.

Eindelijk blijft de modem langer aan, verwacht dat dit komt door de nieuwe spliter, echter merk ik nog wel drops, tijdens gamen zie ik mijn ping van 9 (super goed) naar 120 gaan en weer terug. Snap dat dit heen en weer kan gaan maar dit is nog een groot verschil, ook zie ik package lot van 5 tot 20% varieerd ook enorm.

Hierbij de herstart:
26 mei 2019 om 22:29:01+- is de stekker eruitgehaald, 15 seconden gewacht en stekker weer erin gedaan.

Inmiddels is het 22:37:
code:
Gebundelde downstream-kanalen
Kanaal Locked Status RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Goed (Locked) 36.610 13882170 0
2 Goed (Locked) 36.387 12316730 5
3 Goed (Locked) 36.610 12320716 4
4 Goed (Locked) 36.387 12326197 6
5 Goed (Locked) 36.610 12323575 3
6 Goed (Locked) 36.610 12326757 5
7 Goed (Locked) 36.610 12328579 5
8 Goed (Locked) 36.610 12318652 5
9 Goed (Locked) 36.610 12328972 5
10 Goed (Locked) 36.610 12323377 6
11 Goed (Locked) 36.610 12329681 12
12 Goed (Locked) 36.387 12331256 7
13 Goed (Locked) 36.387 12333461 0
14 Goed (Locked) 36.610 12315599 2
15 Goed (Locked) 37.356 12336437 4
16 Goed (Locked) 37.356 12340997 12
17 Goed (Locked) 37.356 12319027 5
18 Goed (Locked) 37.636 12336903 4
19 Goed (Locked) 37.636 12315401 0
20 Goed (Locked) 37.356 12338250 0
21 Goed (Locked) 37.636 12339063 0
22 Goed (Locked) 37.356 12317069 0
23 Goed (Locked) 37.636 12333225 5
24 Goed (Locked) 37.636 12340558 0



Ziet er beter uit, eerst stonden er hier getallen rond de 50 na 5 a 10 minuten. Maar nog steeds wat errors.
Reputatie 7
@Maddd
We hebben vanaf 24 mei 13:46 in totaal 137 keer geen reactie gehad op de ping test naar je publieke IP adres. Dat betekent dat we tot en met je router testen.

Na jouw herstart van het modem (gisteren 22:31) heb ik maar 2 meldingen ontvangen van geen response. Dat is zo weinig dat je het niet eens zou merken. Dus je reset lijkt wel een verbetering met zich mee te brengen.

Omdat we tot en met je router testen, wil ik graag een nieuwe UTP kabel tussen je modem en router aangesloten hebben. Is dit mogelijk? Hoe groot is de afstand tussen je modem en router? Misschien kan ik er eentje naar je versturen als de kabels die ik kan versturen lang genoeg zijn. Ik zie je reactie wederom tegemoet.
Beste @Serkan Ziggo,

Modem:
Beschikbaarheid: 0day(s)19h:36m:56s

Hierbij weer een log:
code:
Gebundelde downstream-kanalen
Kanaal Locked Status RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Goed (Locked) 36.610 2395765400 45
2 Goed (Locked) 36.610 2394200014 74
3 Goed (Locked) 36.610 2394204069 87
4 Goed (Locked) 36.387 2394209550 79
5 Goed (Locked) 36.610 2394206996 55
6 Goed (Locked) 36.387 2394210245 50
7 Goed (Locked) 36.610 2394212090 38
8 Goed (Locked) 36.610 2394202309 49
9 Goed (Locked) 36.610 2394212725 45
10 Goed (Locked) 36.610 2394207060 58
11 Goed (Locked) 36.387 2394213382 59
12 Goed (Locked) 36.610 2394214812 149
13 Goed (Locked) 36.387 2394217052 136
14 Goed (Locked) 36.610 2394199145 49
15 Goed (Locked) 37.356 2394219650 29
16 Goed (Locked) 37.356 2394222716 30
17 Goed (Locked) 37.356 2394200752 23
18 Goed (Locked) 37.636 2394218616 17
19 Goed (Locked) 37.636 2394196298 14
20 Goed (Locked) 37.356 2394219025 32
21 Goed (Locked) 37.356 2394219899 16
22 Goed (Locked) 37.636 2394197733 9
23 Goed (Locked) 37.356 2394213784 9
24 Goed (Locked) 37.636 2394221038 3


code:
Gebundelde upstream-kanalen
Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 2.0 0 0 0 0
2 2.0 0 0 0 0
3 2.0 0 0 0 0
4 2.0 0 0 0 0


Geen T2 en T3 fouten meer.

Alleen nog verhoging van de post rs errors.

Kabel van de modem naar de router is zn 15 meter lang. En licht onder de vloer, ik kan tijdelijk dit even door de woonkamer leggen. Ik heb er alleen niet zo 123 eentje liggen.

Dank zo ver!
Reputatie 7
@Maddd
Het gaat de laatste dagen ook heel wat beter!

Ik heb maar 3 keer een melding ontvangen dat een data pakketje niet is aangekomen. Dit is allemaal na 10 seconden weer hersteld, terwijl het voorheen echt meerdere minuten achter elkaar mis ging. Kun je dit ook bevestigen?
Beste @Serkan Ziggo ,

Dank weer voor je bericht, ja internet valt in iedergeval niet meer weg. Komt dit alleen door het vervangen van de spiltter? Of is er nog iets anders gebeurd wat ik nog niet weet?

Verder zie ik nog wel een hoop RS Errors voorbij komen:

Beschikbaarheid:3day(s)1h:1m:17s

code:
Gebundelde downstream-kanalen
Kanaal Locked Status RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Goed (Locked) 36.610 8949919881 225
2 Goed (Locked) 36.610 8948353150 658
3 Goed (Locked) 36.610 8948358235 450
4 Goed (Locked) 36.610 8948363535 515
5 Goed (Locked) 36.610 8948361027 434
6 Goed (Locked) 36.610 8948363668 351
7 Goed (Locked) 36.610 8948365586 264
8 Goed (Locked) 36.387 8948354328 288
9 Goed (Locked) 36.610 8948364047 279
10 Goed (Locked) 36.610 8948358349 322
11 Goed (Locked) 36.610 8948364617 384
12 Goed (Locked) 36.610 8948365875 659
13 Goed (Locked) 36.610 8948368090 622
14 Goed (Locked) 36.610 8948350529 325
15 Goed (Locked) 37.356 8948371650 189
16 Goed (Locked) 36.610 8948376279 159
17 Goed (Locked) 37.356 8948352863 124
18 Goed (Locked) 37.636 8948370849 70
19 Goed (Locked) 37.636 8948349323 57
20 Goed (Locked) 37.636 8948372208 78
21 Goed (Locked) 37.636 8948373069 48
22 Goed (Locked) 37.356 8948351038 31
23 Goed (Locked) 37.356 8948367197 46
24 Goed (Locked) 37.636 8948374519 33
Reputatie 7
Dank weer voor je bericht, ja internet valt in iedergeval niet meer weg. Komt dit alleen door het vervangen van de spiltter? Of is er nog iets anders gebeurd wat ik nog niet weet?

Ik heb niets in de systemen gewijzigd, ik monitor enkel je verbinding. Wanneer heb je de splitter precies vervangen?

Wat de 'Pre RS Errors' nu exact inhouden is mij eerlijk gezegd ook niet duidelijk. Ik zie op verschillende fora van andere Ziggo gebruikers de terugkoppeling dat je hier geen aandacht aan hoeft te besteden en dat dit getal zolang hij online is ook oploopt. Zullen we de verbinding nog een weekje samen in de gaten houden?

Reageer