Goedenavond!
Na vele topics te hebben gelezen, contact te hebben gehad met een medewerker via de chat en zelf dingen uitgezocht te hebben, blijf ik mijn probleem houden.
Ik ben pas sinds kort bij Ziggo en over het algemeen is het allemaal aardig. Echter ervaar ik veel problemen met mijn PlayStation. Waar ik eerder nog af en toe problemen met het netwerk had, krijg ik op dit moment helemaal geen verbinding meer. De ene keer krijg ik "failed” bij PlayStation Network Sign-in en de andere keer bij Internet Connection. Gevolgd door hoe dan ook dezelfde foutcode: NW-31201-7. De door mij gevonden oplossingen hier, zijn helaas geen oplossingen voor dit probleem. Ik blijf het houden.
Uiteraard heb ik alle standaard dingen wel gedaan, zoals het opnieuw opstarten. Nadat ik mijn modem opnieuw had opgestart, kreeg ik welgeteld één minuut verbinding om er vervolgens weer uit gegooid te worden. Ik ben niet extreem technisch ingesteld, maar weet meestal mijn problemen zelf wel op te lossen. Helaas kom ik op dit moment echt niet verder en blijft het probleem bestaan, ongeacht wat ik doe. Ik ben altijd aangesloten met de LAN-kabel, maar ook op Wi-Fi krijg ik dezelfde foutmelding. Via mijn hotspot krijg ik wel verbinding. Er gaat dus iets via Ziggo mis.