Skirbundyx wrote:
Ja mooi, die wist zelf ook niks meer te bedenken.
Bijzonder dat er dan geen volgende lijn wordt ingeschakeld om de problemen verder te onderzoeken. Het loopt een beetje als een rode draad op dit en andere forums, maar het is toch slecht gesteld met de kwaliteit van de Ziggo monteurs. Veelal wordt er niets opgelost, moet de klant dus blijven zeuren en tijd vrij maken om meerdere monteurs te ontvangen die over het algemeen allemaal het kennelijk slechte werk van hun voorganger afkeuren en weer vervallen in het vervangen van infrastructuur componenten die al vervangen waren. Waarschijnlijk wordt er dan aan Ziggo gerapporteerd dat het probleem als gevolg van de vervanging is opgelost terwijl ze niet eens controleren of het modem blijft klagen over slechte verbindingen en de klant weer opnieuw kan aankloppen bij Ziggo of het van ellende maar opgeeft.
Modem status schermen, hoe vind ik die?
Zie deze post voor meer informatie. Let op: Ook graag de log van het modem op de Netwerk historie tab en de schermen met de post RS waarden van de downstreams en de T3/T4 tellingen van de upstreams plaatsen.