Hoppadik wrote:
ik heb mn adres ingevuld is het nog steeds niet te zien?
Dit is een klanten helpen klanten forum. Dat betekend dat wij dit inderdaad niet kunnen zien. Een moderator wel, te herkennen aan "Ziggo" achter de naam, maar die zal op zijn vroegst maandag weer langs komen.
Huizinga wrote:
En als toevoeging op de vragen van @Be rt; hoe ben je verbonden? Bedraad via utp of via wifi? Je bent aan het gamen dus ik hoop via UTP 😉
Verder; wat voor modem heb je? Heb je nog eigen router(s) in je netwerk? Andere bekabelde apparatuur?
We horen het graag. Fijne avond! Groeten, Christiaan
Deze heb je nog niet beantwoord. Om je te kunnen helpen hebben we toch de informatie nodig.
Hoppadik wrote:
dus ik heb hem nu rechtsreeks erin gedaan de waardes zijn nog steeds erg hoog. toen de monteur er was ging hij naar de straatkast maar hij zei dat die was vervangen op 20 februari.
Zou je het modem nogmaals zonder splitters en dergelijke rechtstreeks op het AOP willen zetten. Dan het modem een fabrieksreset geven (resetknopje aan de achterzijde 30 seconden ingedrukt houden en modem maximaal een uur geven om op te starten) en daarna de signaal waarden nogmaals willen posten?
Groeten, Christiaan