Beantwoord

Oude modem weer gebruiken

  • 19 juli 2019
  • 6 Reacties
  • 201x Bekeken

Goedenavond,

Sinds een paar dagen heb ik de Mediabox Next in gebruik i.c.m. de Connect Box (Arris TG2492LG) in bridge met een Netgear router. Aangezien deze Connect Box de Puma 6 chipset gebruikt met de welbekende problemen (latency en jitter, wat gamen onmogelijk maakt), vroeg ik mij af of het mogelijk is het Ubee modem (EVW320B) dat hier nog ligt weer aan te sluiten?

Groet,

dopper
icon

Best beantwoord door Dave- 19 juli 2019, 21:35

Ik ben bang van niet omdat de Arris Connect Box op je adres geregistreerd staat. Maar je kan altijd even Contact opnemen en het vragen of dit mogelijk is.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 Reacties

Reputatie 7
Helaas is het niet mogelijk zonder tussenkomst je oude modem te activeren, dit zal Ziggo moeten doen, omdat de Arris Connect Box geschikt is met de Media Box Next.

Als je de Ubee aansluit, kan er problemen ( Niet gezegt) optreden met doorgifte van de Next.

Heb je niet een verzoek tot terugsturen gehad van de Ubee modem.
Reputatie 7
Badge +16
Houd er trouwens rekening mee dat de Next voor on demand en uitzending gemist, een internetstream gebruikt en dus ook invloed op je game pingtijden kan hebben.
Helaas is het niet mogelijk zonder tussenkomst je oude modem te activeren, dit zal Ziggo moeten doen, omdat de Arris Connect Box geschikt is met de Media Box Next.

Als je de Ubee aansluit, kan er problemen ( Niet gezegt) optreden met doorgifte van de Next.

Heb je niet een verzoek tot terugsturen gehad van de Ubee modem.

Beste Dave,

Ik hoef het oude modem niet terug te sturen.

Kan de klantenservice het oude modem weer activeren voor mij?

Groet,

dopper
Reputatie 7
Ik ben bang van niet omdat de Arris Connect Box op je adres geregistreerd staat. Maar je kan altijd even Contact opnemen en het vragen of dit mogelijk is.
De klantenservice heeft mij een ander modem aangeboden.

Bedankt voor je hulp!
Reputatie 7
Fijn dat het is opgelost, @dopper 🙂 Bedankt voor de terugkoppeling hier en mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je de Community te vinden.