Beantwoord

Oud-Ubee modem retour?

Badge
  • Gedreven Meedenker
  • 19 reacties
Heb al een tijdje als modem een connectbox.
Nu kwam ik bij het opruimen nog mijn oude Ubee modem tegen.
Wat moet ik hiermee. Bewaren of kan die in de kliko?
Even voor de duidelijkheid. Ik heb toendertijd meegedaan aan de connectbox test. Het oude modem hoefde toen ivm evt storingen niet terug gestuurd te worden.
We zijn nu 1,5 jaar verder. De doos met inhoud ligt nu in de weg.
icon

Best beantwoord door AlexHelpt 7 januari 2019, 21:41

Darkje schreef:

Hoi Ziggo, hoezo me modem terugsturen. Iemand op het forum zei dat ik hem mocht weggooien.
Hoezo jullie eigendom... Die op dat forum zei het echt.

Bovenstaande is natuurlijk sarcasme. Maar ik zou even van iemand van ziggo horen dat hij echt weg mag. En dat ook even bevestigt zien. Je bent tenslotte huurder van dit product.

Dat vooropgesteld natuurlijk Darkje! Vandaar ook mijn opmerking over modems die niet retour hoeven. Voor de zekerheid even navragen via klantenservice (Ubee EVW320b hoeft niet terug, Ubee EVW321b en EVW3226 doorgaans wel). Aan de andere kant is dit modem dus blijkbaar al anderhalf jaar geleden vervangen, en normaal gesproken zou je de vervangingswaarde na 2 maanden niet ingeleverd te hebben wel terugzien op je maandelijkse factuur 😉

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 Reacties

Badge
Bedankt, dan ga ik hem daar inleveren.
Reputatie 5
Badge +12
Oude modems (singleband- of kabelmodems) kunnen worden ingeleverd bij het Klein Chemisch Afval of bij je plaatselijke afvalpunt of milieustraat 🙂 Niet in de prullenbak gooien vanwege de onderdelen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ziggo, hoezo me modem terugsturen. Iemand op het forum zei dat ik hem mocht weggooien.

Bovenstaande is natuurlijk sarcasme. Maar ik zou even van iemand van ziggo horen dat hij echt weg mag. En dat ook even bevestigt zien. Je bent tenslotte huurder van dit product.
Reputatie 5
Badge +12
Darkje schreef:

Dat vooropgesteld natuurlijk Darkje! Vandaar ook mijn opmerking over modems die niet retour hoeven. Voor de zekerheid even navragen via klantenservice (Ubee EVW320b hoeft niet terug, Ubee EVW321b en EVW3226 doorgaans wel). Aan de andere kant is dit modem dus blijkbaar al anderhalf jaar geleden vervangen, en normaal gesproken zou je de vervangingswaarde na 2 maanden niet ingeleverd te hebben wel terugzien op je maandelijkse factuur 😉
Reputatie 7
Badge +13
@70ReS ,

Mocht je na navraag zekerheid hebben dat het modem niet terug hoeft, dan wil ik je graag wijzen op een eerder bijdrage van mijn hand (zie deze link. En lees dan ook desgewenst mijn aanvullinkje hierop.

Het hebben van een reserve een adaptervoeding is zeker aan te bevelen.

Groet,
DennyW
Reputatie 4
Hi 70Re S, goed dat je voor de zekerheid checkt of dat modem nu weg mag of niet! Heb je hier inmiddels al duidelijkheid over gekregen? Zo nee, stuur me dan in een privébericht je postcode en huisnummer, dan kijk ik voor je na waar het modem naar toe mag 🙂