BvanWijk wrote:
Dat dacht ik al @Be rt, maar dan is het ook een verkeerde actie van @Alex Ziggo hij had dan ook meteen een monteur afspraak moeten inplannen voor @maxvandongen1991 omdat het AOP wat er gemonteerd is niet meer van deze tijd is.
@BvanWijk
Het is absoluut geen verkeerde actie van @Alex Ziggo.
Waarom niet?
Omdat het niet mag, en terecht, vanwege de Corona maatregelen, je moet eerst voorliggende oplossingen proberen zoals gebeurd is, nieuw modem en een nieuwe splitter en kabels.
In veel gevallen komt er uit het AOP nog het juiste signaal, zo niet en er is internet uitval, dan is een monteur pas aan de beurt.
Vanwege dit soort maatregelen zien we zo weinig besmettingen en zieken in Nederland.
Landen die het losser laten, daar zie je de besmettingen hard tot heel hard oplopen zoals in: Brazilië, Bulgarije, Servië, Moldavië, Montenegro, Kosovo, Kroatië, Slowakije, Roemenië, Israël, bepaalde staten in de USA, delen van Italië, Spanje, Luxemburg en Portugal en in Nederland is een begin van een stijging te zien.
Zie de maatregelen van Ziggo ter voorkoming van de verspreiding van het Corona virus:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/coronavirus/maatregelen
De monteur komt wel voor:
- Geen beeld op de tv-kanalen op de 1e tv of mediabox
- Geen geluid op NPO1, 2, 3
- Powerpromise: het verbeteren van de wifi in huis
- Niet kunnen bellen via de vaste telefoonlijn en geen mobiel toestel tot beschikking
- Wanneer er sprake is van medische spoed
De monteur komt niet voor:
- Storing bij On Demand
- Slecht beeld op de 2e tv of mediabox
- Lage internetsnelheid. Alle snelheden boven de 20 Mbit/s zijn voldoende.
- Geen voicemail of slecht geluid op de vaste lijn
- Installaties & extra services