lb89

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnieuw activeren modem

Hi,

Wij hebben ons Ziggo abonnement beeindigd per 30 april 2021, einddatum contract. Doordat er verwarring was over de einddatum zouden we initieel na 30 november'20 al afgesloten worden maar dit is ongedaan gemaakt bij de admin en gewijzigd naar 30 april 2021. Hiervan hebben we schriftelijk bevestiging gekregen.

Helaas is ons abonnement nu wel beeindigd sinds 30 november. We hebben al meerdere malen met de helpdesk gebeld en alles zou opnieuw geactiveerd worden, maar dit blijkt niet te lukken en we zitten nu dus al 2 dagen zonder internet.

De helpdesk weet ook niet goed wat te doen, heractivaties zijn aangevraagd maar worden om onbekende reden afgewezen. 

Zijn er andere wegen of manieren om modem opnieuw te laten activeren? 

Dank alvast,

Laurens

*activeren

11 Reacties 11
lb89
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Dave- kan jij hierbij helpen?

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@lb89 , @Dave- Mag ik ook dit topic bij het moderatieteam aankaarten? 

@lb89 Staan postcode en huisnummer in uw profiel?

lb89
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Jan F. graag, bedankt voor je hulp. Postcode en huisnummer staan in profiel.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Jan F.  ja dat is goed ??

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8989Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @lb89,

Wat ontzettend zuur dat dit tóch doorgang heeft gevonden en de heractivatie nu niet lukt. Ik zie inderdaad dat hij eerder is vastgelopen. Dat is vandaag hersteld, er is een nieuwe poging gedaan het abonnement te activeren, maar ook deze loopt vertraging op. Het ligt inmiddels bij de juiste afdeling, maar we moeten helaas nu afwachten tot deze het hebben hersteld. Mocht je toevallig een Vodafone-abonnement hebben binnen je huishouden, laat het me weten, daar kunnen we extra data aan toevoegen. 

lb89
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Alex Ziggo dank je wel voor het uitzoeken en je reactie. We hebben helaas geen Vodafona abonnementen. 

Heb je een indicatie van hoe lang het kan duren tot abonnement weer geactiveerd is?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8989Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hoe graag ik ook maar énige indicatie had: Helaas, ik weet het niet. We hebben op dit moment te kampen met meerdere activatieproblemen. Schrik niet als je hier op de Community situaties tegenkomt die heel lang hebben geduurd. Er lopen op dit moment meerdere verbeterprocessen voor, onder andere om nieuwe situaties eerder te kunnen tackelen, zodat we niet blijven dweilen met de kraan open. Ik hoop oprecht dat dit voor jou mogelijk is. Maar elke situatie vraagt om een eigen aanpak, wat het voor ons onmogelijk maakt een indicatie aan te geven.

lb89
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok, dan wachten we nog even af. Bedankt voor alle info tot nu toe, dat helpt in ieder geval al tijdens het wachten 🙂

lb89
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Alex Ziggo zou je misschien kunnen nagaan wat de huidige status is? Ik wil voorkomen dat de aanvraag weer afgewezen wordt/is en dat we onnodig zitten te wachten. Als er iets is wat we zelf kunnen doen, hoor ik het graag.

lb89
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Stel dat de activatie niet lukt binnen enkele dagen, is het dan mogelijk om het contract te ontbinden zonder boete voor einddatum contract? Als de service niet geleverd wordt, zijn we ook niet meer verplicht te betalen toch? 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19163Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

@lb89 We doen er alles aan om deze problemen voor alle klanten die hier last van hebben zo snel mogelijk op lossen. 
Je kan als het allemaal te lang duurt beroep doen op de Wet koop op Afstand om het contact te beëindigen binnen bedenktijd zonder verdere afkoopsom.
Ik heb er alleen alle vertrouwen in dat het voor je opgelost wordt. 

Uitgelicht topic