Alleen een nieuw modem gaat je niet helpen.
Je upstream is hoogstwaarschijnlijk te hoog door je verouderde hoofdaansluiting en splitter.
Ik raad je aan om een monteursafspraak in te plannen.
Het volgende zal kostenloos vervangen worden:
De hoofdaansluiting.
Splitter
Modem
Modem kabel
TV kabel (Kostenloos tot max 5 meter kabel)
Als je een langere tv kabel nodig hebt dan kan ik je een goede kabel aanbevelen.
Je kunt een monteursafspraak inplannen door contact op te nemen met ziggo.
Een moderator kan dit ook voor je regelen:
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, binnen 1-3 dagen langskomen in ieder topic.
Zij hebben Ziggo achter hun naam staan.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.