hoekbrwr schreef: "Dit toont eens te meer aan dat het netwerk van Ziggo een zeer ondoordachte verbindingsstructuur heeft met geen enkele redundantie cq omleidingsmogelijkheden."
Coax is niet dubbel aangelegd in de wijken, dat zou ook een kostbare zaak worden voor een consumentenproduct, tot in de wijken met glas mogelijk wel redundant.
Ik vermoed dat ze nu juist de laatste wijzigingen aan het aanbrengen zijn voor de Giganetwerken en de inhoud van de kasten aan het vervangen zijn.
"een eenvoudige huisaansluiting met een persoon die daarvan afhankelijk is voor zijn broodwinning in stand houden!"
Als je een consumenten abonnement hebt, dan heeft Ziggo een compensatie regeling voor niet kunnen gebruiken van diensten buiten bepaalde grenzen.
De storing is aangekondigd en dan is van nalatigheid al helemaal geen sprake.
Liever zou ik het ook anders zien, maar het is niet anders.
Zie de leveringsvoorwaarden waar je mee akkoord gegaan bent met het aangaan van het abonnement.
https://www.ziggo.nl/pdf/voorwaarden/Algemene%20voorwaarden%20Ziggo%20per%201%20juli%202018.pdfZiggo kan de levering van een Dienst tijdelijk staken of het gebruik ervan beperken als dit noodzakelijk is voor het onderhoud aan het Netwerk of de Aansluiting of voor door Ziggo te verrichten aanpassingen van de Diensten, zonder dat de Klant hierdoor recht heeft op schadevergoeding. Een overzicht van het geplande onderhoud is te vinden op ziggo.nl.Als een Dienst door een storing in het Netwerk voor meer dan twaalf uren is onderbroken en de Klant woonachtig of gevestigd is in het gebied waar de storing zich voordoet, kan de Klant aanspraak maken op een storingsvergoeding.