1
Vraag
2
Reacties
48dlonrA

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

NPO app en website werkt niet via wifi

Apps van NPO werken niet meer zolang apparaten in huis verbonden zijn met wifi.

Dit geld voor alle apparaten. Zodra ze ergens anders verbonden zijn of via mobiel netwerk, werkt het wel. Dit is alleen bij apps van de NPO en TuneIn voor zover ik nu weet. Ook de NPO app tv doet het niet meer. Alles was vorige week nog prima.

Ik heb het idee dat het ergens aan een beveiliging ligt. (Gok)

Thnx Arnold

Ziggo modem: ubee evm3200
Router: Asus rt-ac87u
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ns10

Level 4
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Oplossing voor mijn hierboven genoemde probleem: update firmware van Asus router. Nu werkt de app van nos.nl weer.

 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Het kan ook je modem zijn, deze is aan vervanging toe en worden uitgefaseerd.

Chat met Ziggo en meld je klachten en vraag om een nieuw modem waar je ook wifi op de 2,4 Ghz- en 5 GHz-frequentieband kunt gebruiken, nu heb je een modem wat wifi op de 2,4 Ghz- of 5 GHz-frequentieband heeft.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi Arnold, welkom op onze Community!

Ik ben benieuwd of een nieuw modem de oplossing is, we gaan het zien (ik zie dat je die al hebt aangevraagd).
Met zo'n mooie Asus router zou ik je wel adviseren om het nieuwe modem in bridge modus te laten zetten door onze Klantenservice.
mbol72

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,

Ik heb geen Ziggo, maar wel een Asus router en exact hetzelfde probleem. Door te googelen op dit issue stuitte ik op dit forum. Ik hou me aanbevolen als een oplossing zich aandient.

Mvg,
Maurice
PaulWendyU

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij hebben een nagenoeg identiek probleem.
Modemtype weet ik zo niet, router is een Asus RT-AC 68u.
Router heeft inmiddels een reset gehad, geen effect. Reset naar fabrieksinstellingen ook niet.
Modem reset, ook geen effect.
Via 4G werkt het prima, ook op de iPad via mobiel hotspot van de telefoon.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
PaulWendyU Zou je hier het merk van het modem kunnen plaatsen met model, cijfers en letters?
Als het een oudere is, is een nieuwe de eerste stap.
Marco36

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kijk even mee heb hier het zelfde probleem.
Gister nog contact gehad met ziggo zou de modem even een schop onder zijn .... geven, maar heeft niks geholpen.

Kan me niet voorstellen dat bij ieder die dit probleem heeft de modem niet meer goed is.
Als router heb ik een Asus rt-ac87u Dual Band.

Morgen maar weer contacten.
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
3 meldingen, 3 Asus-routers.. Kan geen toeval zijn!
PaulWendyU

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren op de chat met ene Herman gesproken.
uiterst behulpzaam, en aangezien mijn modem al een jaar of zes oud is, krijg ik daar morgen een vervanger voor binnen.
Meteen ook maar de Mediabox XL laten vervanger aangezien de fan al wel een jaar rammelt en de adapter fluit.
Morgen aan de slag dus, als het probleem daarmee verholpen is, zal ik het hier zeker laten weten.
Ook als dat niet het geval is trouwens.
En anders de Merlin firmware voor mijn Asus maar eens proberen.
ns10

Level 4
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Sinds twee weken heb ik dit probleem ook. Eveneens Asus router, achter gebridged Ziggo modem. Is hier ooit een oplossing voor gevonden?

ns10

Level 4
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Oplossing voor mijn hierboven genoemde probleem: update firmware van Asus router. Nu werkt de app van nos.nl weer.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic