Vraag

News.ziggo.nl inloggen na wachtwoord verandering werkt niet meer

Na een wachtwoord verandering is het niet meer mogelijk om bij news.ziggo.nl nog in te loggen.

6 Reacties

Reputatie 7
Hoi @rombout59
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik heb even rond gekeken op de website van Ziggo en zie daar deze info:
Let op: per 13 april 2015 is Ziggo gestopt met het product Nieuwsgroepen. Gebleken is dat ze zeer weinig werden gebruikt. Gebruikte je al Nieuwsgroepen? Dan blijft dat gewoon mogelijk. De toegang tot nieuwsgroepen vervalt als je van Alles-in-1 overstapt naar Internet & TV.

Meer info op deze pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/nieuwsgroepen/
Misschien heb je wel een van die pakketten van Ziggo en dan werkt het niet meer 😞
Vorige week, (dus waar de melding per 13 april 2015 is Ziggo gestopt vandaan komt begrijp ik niet)voor de wachtwoord verandering werkte mijn toegang tot de news groepen nog normaal. Nu na de wachtwoord verandering krijg ik de melding: onbekende inlognaam of wachtwoord. Verder heb ik idd Alle-in-1. Maar dat is niet gewijzigd. Toch vreemd at het niet meer werkt..
Ziggo probeert van news af te komen. Beste advies: zie uit naar een andere News Provider.

Niettemin: bij jou zou het moeten blijven werken.
Wacht totdat iemand langskomt van het Ziggo Moderatoren Team.
Die zou het voor je moeten kunnen oplossen.
Han
Dank voor je reactie hanh!
Reputatie 7
Badge +12
En zoals al vaker hier langs zien komen bij een verandering ( dit geval wachtwoord wijzigen ) werk het niet meer.

Ik weet het niet zeker hoor maar volgens mij hebben de techneuten bij Ziggo de news server zo geconfigureerd dat bij alle wijzigingen het einde oefening is...........

@rombout59 Ziggo stopt er sowieso idd al vanaf 13 april 2015

https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/nieuwsgroepen/
Hi rombout59, welkom op onze Community. Leuk dat je ons hebt gevonden!

Het klopt dat de Nieuwsgroepen nog beperkt beschikbaar zijn. Laten we toch achterhalen waar het fout is gegaan.
Waar en welk wachtwoord heb je gewijzigd? Het kan zijn dat het oude wachtwoord nog is blijven werken. Lukt het om het wachtwoord nog een keer aan te passen?

Reageer