Bij de diagnose staat dat de Internetverbinding uitgevallen is, maar dat is niet zo, want je hebt dan een goed lopende bekabelde Internetverbinding.
Als dit nog steeds zo is, het volgende.
------------
Dit is voor mij een indicatie dat je Connectbox behoorlijk van slag is.
De oorzaak hiervan kan zijn, dat er thans wijzigingen naar klanten worden uitgerold door Ziggo, die onbedoeld niet helemaal goed zijn ingedaald.
Geef de Connectbox een Power Cycle = 30 sec de spanning eraf.
Geen geluk? Dan stel ik een Factory Reset voor (kan sowieso meteen bij erg rare problemen). Zie plaatje (Engelse versie).
Omdat je met zo'n Reset je instellingen verliest, kun je die eerst een Backup geven en na de Reset een Reload. Niet helemaal zeker: als je het wachtwoord van de Connectbox wijzigde kan dit zijn teruggezet naar het standaard wachtwoord. Als je dat wachtwoord niet elders bewaarde dan vind je dat aan de onderkant van de Connectbox op het typeplaatje.
Wat levert dit alles op?
--------------
De niet lekker lopende Wifi verbinding van je telefoon zie ik als een apart probleem.
De Tips van Bert kunnen helpen, als dit blijft aanhouden na Power Cycle en evt Factory Reset.
Laat je bevindingen weten.