PROBLEEM DUS NIET OPGELOST!
Pff wat een drama. Was even te enthousiast want het werkt weer niet goed.
Ik kan het niet aantonen maar ben er voor bijna 100% zeker van dat het door de update van het Ziggo systeem is gekomen. Hiervoor heb ik nooit dit probleem gehad.
Ik merk ook aan andere apparaten dat de boel vaak blijft “hangen” en er geen data over de lijnen gaan. Streaming van TV stopt soms, ontvanger van Ziggo gaat soms op rood en IP camera’s zijn soms niet bereikbaar. Ik denk zelf dat de uitgifte van IP-adressen het probleem van het modem is.
Zal de moeite moeten nemen om morgen weer met Ziggo te gaan bellen, maar daar word ik nu al niet blij van.
Mijn vorige bel-sessie heeft meer dan 1 uur geduurd en de Ziggo medewerkster was haar 1e dag. Ik wilde direct al een monteur maar na alles 6 keer te hebben gecontroleerd, kwam zij tot de conclusie dat er een monteur moest komen. Deze heeft de onstabiele verbinding NIET kunnen oplossen en gaf de schuld aan een kabel ergens in de wijk….