frans2929

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

modem verstoord voor lange periode

Mijn ouder hebben sinds 13/10/20 een storing op hun modem tgv abonnementswijziging. Herhaaldelijk bellen heeft mij erg behulpzame Ziggo medewerkers te spreken gegeven maar geen oplossing. Nog erger, Ziggo medewerkers geven ruiterlijk toe dat er een probleem is met modems die eruit liggen en die niet meer terug komen, zo ook het modem van mijn ouders. mijn vader is 89 en die komt er zelf niet uit met alle uitleg, dus ben ik erin gedoken en ik schrik me rot dat in deze tijd van thuiswerken Ziggo aangeeft dat sommige klanten er weken uit liggen met dit probleem. Men heeft ook geen alternatief, bv een 4g router. 
hebben meer mensen hier last van, ik ontkom er niet aan om mijn ouders straks bij Ziggo weg te halen, maar dan ga ik zelf ook zeker weg bij Ziggo, want ik werk fulltime thuis en dit probleem zouden echt niet goed vallen in deze periode.

HELP!

8 Reacties 8
AlphonsNL

Level 1
  • 126Posts
  • 2Oplossingen
  • 34Likes

welk modem heb je?

frans2929
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Een heel recente versie, witte uitvoering die momenteel met bv de mediabox next meekomt

AlphonsNL

Level 1
  • 126Posts
  • 2Oplossingen
  • 34Likes

Een connectbox vermoed ik.

Om je installatie te beoordelen hebben we wat fotos nodig. Ben je instaat om wat foto's te posten van het punt waar de signaal binnen komt?

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@frans2929 Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen diep in de systemen kijken en zien wat er speelt.

Je hebt hier een vast aanspreekpunt, ga dan niet meer bellen, want dan kunnen verschillende acties elkaar kruisen en juist in de weg gaan zitten en dan ben je nog verder van huis.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, zij komen morgen hierlangs.

Mocht je een Vodafone mobiel abonnement hebben, dan kan daar extra GB's opgezet worden.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @frans2929,

Wat fijn dat je dit voor hun oppakt tot dusver, zeker als ze er zelf niet uitkomen. Maar ik begrijp dat er nogal wat dingen aan onze kant misgaan. Ik duik hier heel graag voor je in, maar heb alleen je eigen adresgegevens kunnen vinden in je profiel. Wil je deze aanpassen naar die van hun of mij een privébericht sturen met de adresgegevens van je ouders? 

frans2929
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Hoi Alex, ik heb prive bericht gestuurd

frans2929
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Voor iedereen die wil meelezen, inmiddels met prive bericht wat persoonlijker geholpen, maar Ziggo houdt dus problemen om het modem van mijn ouders weer draaiend te krijgen. Wat een slechte beurt is dit zeg, want er is geen planning of vooruitzicht anders dan een belofte van financiële compensatie.

hoe lang wachten voordat je overstapt naar een andere provider…..

frans2929
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Voor wie het wil weten, bij mijn ouder werkt alles weer, na ruim een week modem en telefoon, en afgelopen vrijdag is een monteur geweest voor de XL box, heeft een nieuwe geplaatst waarna ook interactieve TV weer werkt. Ik heb enorm moeten leuren om voortgang te houden, de ziggo app werkte uiteindelijk het beste, maar dan duurt het wel wat langer.

Uitgelicht topic