1
Vraag
2
Reacties
Edzo

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Modem Ubee EVM320 omruilen?

Hallo
ik al vanaf 2010 het modem ubee (GEEN WIFI)
vraag mij af wanneer ik als vaste klant een nieuw wifi modem krijg ?
aangezien dit modem toch sterk verouderd is

hopende op een reactie
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Bel de helpdesk of ga naar de chat (www.ziggo.nl/contact) en geef aan dat u een modem met WiFi wilt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Bel de helpdesk of ga naar de chat (www.ziggo.nl/contact) en geef aan dat u een modem met WiFi wilt.
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
-edit- zie Jans reactie 🙂
Gemini030

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb ook nog steeds een Ubee EVM320B, die aan een eigen WiFi-router is verbonden. Ik haal nog altijd de geadverteerde snelheid (zelfs via WiFi: 200Mbps down/20 Mbps up). Waaruit blijkt dat dit modem zo sterk verouderd is?
Persoonlijk blijft ik dit modem graag gebruiken tot er vrije modemkeuze wordt toegestaan en op het moment dat ik beschikking krijg over DOCSIS 3.1.
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Gemini030 de EVM320b is een kabelmodem dat prima de bekabelde snelheid (tot 250 Mbit dacht ik) naar de aangesloten router kan doorgeven. Je wifi loopt dan ook via de router, niet via het modem. Mocht je een wifimodem willen hebben (en dus anders dan je huidige opstelling), dan kan je Ziggo vragen om een kosteloze omruiling naar een Connectbox 🙂
Gemini030

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
AlexHelpt wrote:
Gemini030 de EVM320b is een kabelmodem dat prima de bekabelde snelheid (tot 250 Mbit dacht ik) kan doorgeven. Mocht je een wifimodem willen hebben (en dus anders dan je huidige opstelling), dan kan je Ziggo vragen om een kosteloze omruiling naar een Connectbox 🙂

Ja, sterker nog: ik heb onlangs een ConnectBox ontvangen, maar dat vind ik een log en te groot, onhandig apparaat. Dus ik heb gevraagd of mij Ubee verbonden kon blijven. En dat kon gelukkig.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic