1
Vraag
2
Reacties
Duvelyvo

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Modem activatie

gisteren nieuw modem connectbox en MediaBox next ontvangen en we kijken nu al 18uur tegen internet activatie pagina aan?

volgens 2 medewerkers aan de telefoon zou het max 2 uur duren, nu na 18uur nu maar oude modem en oude horizon box terug geplaatst!

maar dan zal nieuwe modem natuurlijk nooit geactiveerd worden toch?

moet ik nu echt dagen zonder gaan zitten om hierop te wachten?

bvd
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Activatie van een modem kan maximaal 24 uur duren, je bent niet goed voorgelicht door de klantenservice van Ziggo.

Omdat er ook problemen zijn met de Activatie duurd het somds langer dan gepland. Het is echt vervelend maar weinig aan te doen.

Beste is gewoon contact opnemen met de Ziggo Klantenservice op deze pagina kan je kiezen welke service je wilt. Maar je kan ook Ziggo Chat raadplegen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Activatie van een modem kan maximaal 24 uur duren, je bent niet goed voorgelicht door de klantenservice van Ziggo.

Omdat er ook problemen zijn met de Activatie duurd het somds langer dan gepland. Het is echt vervelend maar weinig aan te doen.

Beste is gewoon contact opnemen met de Ziggo Klantenservice op deze pagina kan je kiezen welke service je wilt. Maar je kan ook Ziggo Chat raadplegen.
Duvelyvo
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tnx voor de reactie

Oké nou dan blijft oude modem nog staan tot maandag want 24uur zonder internet gaat het niet worden tijdens formule 1 weekend haha

Gelukkig doet oud modem het nog , dan bel ik maandag opnieuw zodra ik nieuw modem weer heb aangesloten!
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Dat is een optie die ik ook ben tegen gekomen, oude modem zal nog werken tot het nieuwe wordt geactiveerd. Mocht het maandag niet lukken kan je hier altijd reactie plaatsen. Dan zijn er ook weer genoeg moderators aanwezig je te helpen in dit topic.
tonvang

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Woensdag 8 mei 2019 nieuw modem Connectbox ontvangen. Meteen geïnstalleerd en werkt uitstekend.
Vrijdag 10 mei 2019 medianext ontvangen. Tijdens de installatie op zaterdag 11 mei 2019 van de medianext
kreeg ik de foutmelding CS1002.
Klantenservice kreeg dit niet opgelost. Tevens bleek dat ook mijn nieuwe modem was uitgevallen. Het telefoon icoontje
bleef rood knipperen. Ik had geen internet en kon ook niet bellen. Ook hier had de klantenservice geen oplossing voor.

Ik heb vervolgens zowel mijn oude modem als de horizon mediabox XL teruggezet.
en maar wachten.
zondag nog geen oplossing. Dit heeft geduurd tot gisteren dinsdag 14 mei 2019.

ik heb opnieuw het nieuwe modem ingezet. En wie schets mijn verbazing, het werkt.
nou dan ook maar de medianext ingezet. Dat lukte niet.
Steeds maar weer wachten op activatie en aanpassing van mijn profiel.
Tot vorige week was ik tevreden over de dienst van Ziggo; maar wat er afgelopen week is gebeurd is me zwaar tegen
gevallen.
Weer geduld bewaren tot de medianext in de lucht komt!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic