Knotski

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Modem activatie

Gisteren Ziggo zakelijk pakket ontvangen en geïnstalleerd. Modem vraagt me (webpagina 'bijna online..)om activatie code en internetcode , die op de installatie kaart moeten staan.
Maar deze kaart (en codes) heb ik niet ontvangen.

Telefonisch krijg ik te horen dat r administratief iets verkeerd stond en is aangepast, en het modem binnen een uur online gaat.

Nu (volgende dag) nog steeds geen internet en dezelfde melding van het modem ..
Stroom is er al even af geweest, reset naar fabrieksinstellingen gedaan, maar het modem blijft ook de 2 codes vragen.
Op het modem branden 1 witte, en 2 groene lampjes permanent, welke na 2 minuten uit moeten gaan volgens de handleiding?

@Ziggo webcare, graag actie (vatie!)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Knotski
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ben terugebeld met de mededeling dat er 5000 mensen zijn met hetzelfde probleem
Dat dit sinds vrijdag al aan de hand is
En pas morgen wordt opgepakt...

Bekijk in context

8 Reacties 8
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Knotski,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo

Beetje jammer dat het niet direct werkt en dat je bij je eerste ontmoeting de Community moet raadplegen. Omdat dit een klanten helpt klanten Community is kan ik niet voor je kijken wat er aan de hand is. Laat vandaag de klantenservice gewoon open zijn en mijn advies is dan ook om nogmaals te bellen met de klantenservice.

Mocht je er dan niet uit komen, wat ik me haast niet kan voorstellen, dan zijn er vanaf morgen weer moderatoren die je verder kunnen helpen. Want de code heb je natuurlijk nodig en administratief moet het allemaal goed gezet worden door Ziggo.

Fijne dag alvast, geniet ook nog van het mooie weer vandaag. Als je contact hebt gehad, laat hier nog even weten hoe het is afgelopen. Bedankt.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo Knotski,
Even de zakelijke helpdesk bellen.
mario12345

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Knotski is het probleem al opgelost?

Ik heb namelijk precies hetzelfde (maar prive niet zakelijk). Ik doorloop alle stappen en dan vraagt hij om een internet- en activatiecode die ik niet heb.

Gisteren helpdesk gebeld, die kon het niet oplossen. Hij zag wel dat de nieuwe modem nog niet was geregisteerd (ofzo) en alleen mijn oude modem er stond. Raadde aan af te wachten.

Vandaag weer gebeld, deze medewerker had ook geen oplossing. Wilde een monteur langssturen maar mijn eerste mogelijheid daarvoor is over een week, dus ik wacht nog af in de hoop dat het van de kant van ziggo wordt gecorrigeerd. Ik heb namelijk het idee dat er iets in de administratie niet klopt waardoor hij de modem niet herkent.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Morgen is te weer een Moderator aanwezig, misschien dat die even kan kijken wat er aan de hand is.

Vandaag dan maar genieten van het mooie weer, ook lekker toch :wink: uiteraard was het mooi geweest dat het zou werken maar op dit moment heb ik geen ander voorstel.
Knotski
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ben terugebeld met de mededeling dat er 5000 mensen zijn met hetzelfde probleem
Dat dit sinds vrijdag al aan de hand is
En pas morgen wordt opgepakt...
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hi Knotski,
Bedankt voor de informatie. Uiteraard niet leuk om te horen maar je hebt wel antwoord.

Succes in ieder geval en dan zal het waarschijnlijk morgen wel goed komen, hoop ik.
mario12345

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Knotski is het probleem bij jou al opgelost? Ik heb net weer contact gehad met klantenservice. Blijkbaar was mijn nieuwe modem nog niet geactiveerd. Nu wacht ik tot mijn oude modem gedeactiveerd wordt en mijn nieuwe geactiveerd is.
Marvine

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb helaas precies hetzelfde Complete Pro Order bleef al 2 maanden hangen in het systeem.
3 April monteur geweest alles netjes geïnstalleerd bleek het modem niet geactiveerd kunnen worden.

Vandaag nog steeds niet online vanaf vorige week vrijdag op 4g wat al niet denderend is hier.
Vanaf vrijdag begin ik dus inkomsten en al mis te lopen zou graag eens helpen het modem te activeren

ben zelf ICTer maar snap niet wat hier zo moeilijk aan kan zijn en er zijn al zoveel problemen schijnbaar afgelopen maanden hoe kan dit ?

Heb zelf redelijk wat klanten bij ziggo zitten maar begin echt te twijfelen of ik nieuwe klanten nog ziggo moet gaan adviseren !

Uitgelicht topic