Beantwoord

Lage internetsnelheid op Wifibooster na firmware update

• 2 februari 2018
  • 365 Reacties
  • 28339x Bekeken

Toon eerste bericht

365 Reacties

@Markziggo Goedemorgen, graag ontvang ik ook de laatste firmware (momenteel ZG-w26.7c.p9.4c). Alvast bedankt!
Reputatie 7
@lanzfree @Dennis74 - Per mail verstuurd!
@Markziggo Goedemorgen, graag ontvang ik ook de laatste firmware (ook ik heb momenteel ZG-w26.7c.p9.4c). Alvast bedankt!
@Markziggo Graag ontvang ik ook de nieuwe firmware ook hier de oude ZG-w26.7c.p9.4c er nog in.
Reputatie 7
Verstuurd @johnk67 @speedfighter!
Badge
Een stukje opheldering over de laatste softwareversie: ZG-w26.9.1c.p9.4.2

Het eerste deel (w26.9.1c) betreft de software versie die we kunnen updaten, w26.9.1c is momenteel de nieuwste versie. Dit betreft het wifi deel van de B adapter (adapter A plaats je bij het modem, die zendt geen wifi uit).
Het tweede deel (p9.4.2) is de zogenaamde PLC-component, die is niet via de user interface te updaten. PLC is de verbinding over het stroomnetwerk tussen adapter A en B, deze is niet handmatig bij te werken.

Wijkt jouw software af van ZG-w26.9.1c...?
Dan kan ik je de nieuwste versie toesturen om deze handmatig te updaten. Dit hoort automatisch te gaan, maar zoals je in dit topic kunt lezen gaat dat niet altijd goed.

Ik heb hetzelfde probleem: ben nu weer klant bij ziggo en had de wifi booster nog van vorig jaar. mijn versie is ook de oude nog, kan je mij de software sturen zodat ik hem vanavond kan updaten? mvg Christiaan Kazius
@Mark Ziggo Graag ontvang ik ook de nieuwe firmware aangezien die van mij nog runt op ZG-w26.7c.p9.4c. Bij voorbaat dank.
Reputatie 7
Badge +35
@ChristiaanKazius Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
@Mark Ziggo mijn firmware versie staat op: ZG-w26.9c.p9.4c. Er zit dus maar een klein verschil in de versie die jij hebt. Indien nodig ontvang ik graag ook de nieuwe versie.
Reputatie 7
Hi @ChristiaanKazius @JoostB99 @JodJo, de nieuwste firmware zit in jullie mailbox!
Hallo Mark,

Graag ontvang ik ook de nieuwe firmware. Zit ook nog op de oude met hetzelfde probleem.

Ralf
Dag @Mark Ziggo , ook ik ontvang graag de nieuwe firmware. Onze Wifi Booster heeft Software version: ZG-w26.7c.p9.6c

Dank alvast!
Reputatie 7
@braekt @Petrosjan - Zie mail.
Bedankt @Mark Ziggo !
Reputatie 4
Badge +3

Dag @Mark Ziggo , ook ik ontvang graag de nieuwe firmware. Onze Wifi Booster heeft Software version: ZG-w26.7c.p9.6c

Dank alvast!

@Mark Ziggo hier ook graag de update

Wi-Fi Image version: PG-9072-WLAN-684123UPN-B01_R20c
G.hn Image version: PG-9072-PLC-64R39851TLN-C01_R05

SN 167X...

Reageer