Beantwoord

Lage internetsnelheid op Wifibooster na firmware update

• 2 februari 2018
  • 349 Reacties
  • 26828x Bekeken

Toon eerste bericht

349 Reacties

Reputatie 7
@cameraatje @Menno90 @nicolahinssen - Verstuurd!
Zou ik aub ook de nieuwste firmware mogen ontvangen? Ik haal een bedroevende 40mbit op 5ghz.

Mijn 10 jaar oude TP link haalde helaas nog meer dan dit 😞
Ik zou ook graag de nieuwste firmware willen krijgen zodat ik de stopcontact booster goed kan gaan gebruiken (onlangs geleverd gekregen met oude software).
Reputatie 7
@RobbertS - ZG-w26.9.1c.p9.4.2c is de nieuwste firmware.

@Patrick25 - Zie mail!
@RobbertS - ZG-w26.9.1c.p9.4.2c is de nieuwste firmware.

Dank voor het nakijken @Mark Ziggo

Ik behaal echter slechts max 50 / 60 mbit op de wifi powerline. Nieuwbouw woning, dus ik kan me niet voorstellen dat dit aan het stroomnetwerk ligt.

Via de Connectbox haal ik via wifi prima 250 mbit.

Heb jij (of iemand anders) enig idee wat ik nog zou kunnen proberen?
@Mark Ziggo

Ik zou ook graag de nieuwe firmware willen ontvangen van u, omdat ik nog de oude heb waardoor ik de snelheid niet behaald. Ik heb nog de firmware: R20 op het einde.
Zou graag de nieuwe: ZG-w26.9.1c.p9.4.2c willen ontvangen zodat ik deze erop kan zetten en weer goede snelheden kan behalen. Haal nu rond 3mbps :(
Alvast bedankt.
Reputatie 7
@RobbertS - Hoe is de snelheid als je een apparaat bekabeld aansluit op de Wifibooster? Gebruik wel goede Cat5e (of hoger) kabels zodat de apparaten met een 1000Mbit LAN verbinding werken. Dit geldt natuurlijk ook voor de aansluiting tussen het modem en de eerste adapter, je kunt in het modem bij de aangesloten apparaten zien met welke snelheid ze verbinding maken.

Dan weten we namelijk of de snelheid beperkt wordt door de verbinding over het stroomnetwerk (bekabeld ook traag) of door de wifi verbinding (bekabeld wel snel).

@52-52 - Verstuurd!
Beste collega,

Mijn software versie is ZG-w26.9c.p9.4c.

Willen jullie mij de laatste versie mailen, zodat ik deze kan testen?

Dank je.

Gr.

Sebastiaan
Reputatie 7
Willen jullie mij de laatste versie mailen, zodat ik deze kan testen?
Jazeker!
Mag ik ook de nieuwste firmware ontvangen? Vandaag de booster ontvangen met de oude firmware en een snelheid van max 3Mbps. Gelukkig dit topic gevonden. :)

Dank, Bart.
Reputatie 7
Mag ik ook de nieuwste firmware ontvangen?
Dat mag, verstuurd! 😉
Goedemorgen Ziggo, na googlen over een trage internetsnelheid met de WiFi Booster ben ik op dit forum terecht gekomen. Ik zou ook graag de nieuwe software willen ontvangen om te kijken of dit werkt.
Goedenavond,

Zou u mij ook de nieuwe update willen toe sturen?
Momenteel Software version:ZG-w26.7c.p9.6c actief op mijn booster.

Ik hoor graag van u.

Mag ik ook de nieuwste firmware ontvangen?Dat mag, verstuurd! 😉

Mag ik ook de nieuwste update ontvangen aub, ik heb dezelfde problemen 3 mb/ps op 2.4ghz.
Goedemiddag,

Zou u mij ook de nieuwe update willen toe sturen?
Momenteel Software version:ZG-w26.7c.p9.4c actief op mijn booster.

Ik hoor graag van u.

Mag ik ook de nieuwste firmware ontvangen?Dat mag, verstuurd! 😉
Mag ik ook de nieuwste update ontvangen aub, ik heb dezelfde problemen 3 mb/ps op 2.4ghz.

*edit: Mijn software version:ZG-w26.7c.p9.4c
Hallo, heb ook nog de oude software.
Kan ik de nieuwste firmware krijgen?
Heb nu ZG-w26.7c.p9.4c

mvg
Sjakie
Reputatie 7
Hi @Wesley82 @HenrikSlot @kadirion @RKlaassen @Sjakiex, jullie hebben mail van mij in je inbox!
Hi @Wesley82 @HenrikSlot @kadirion @RKlaassen @Sjakiex, jullie hebben mail van mij in je inbox!

Hallo Mark, dank voor je snelle reactie. In eerste instantie lijkt het erop alsof het probleem is opgelost, hartelijk dank daarvoor!
Kan ik de nieuwe software ook ontvangen?
Graag zou ik de nieuwe firmw upgr ontvangen 🙂
Reputatie 7
@SMRHT @JD268 - Verstuurd!
Hi Mark / andere moderators,

zou ik ook de nieuwste software update mogen krijgen voor de stopcontact wifiboosters?

Alvast bedankt
Reputatie 7
Hi Mark / andere moderators,
zou ik ook de nieuwste software update mogen krijgen voor de stopcontact wifiboosters?

Natuurlijk mag je dat @Robby95, verstuurd.
Ik heb zelfde probleem en nog de 7c software versie, zou ik ook de update software mogen ontvangen?

Reageer