Beantwoord

Lage internetsnelheid op Wifibooster na firmware update

• 2 februari 2018
  • 392 Reacties
  • 32157x Bekeken

Toon eerste bericht

392 Reacties

Reputatie 7
Is er toevallig al een link beschikbaar waar de laatste firmware te downloaden is?
Nee, zo'n pagina komt er waarschijnlijk ook niet. De reden dat er wel een download pagina is voor de Wifibooster via een internetkabel is omdat er in het verleden eens een update is uitgebracht die alleen maar handmatig geïnstalleerd kon worden. Daarnaast is de firmware op de Wifibooster via het stopcontact een stuk gecompliceerder, want je hebt verschillende adapters met verschillende componenten waarvan je er maar ééntje handmatig kunt updaten.

Het updateproces ligt wel onder een vergrootglas om uit te zoeken waarom de automatische updates niet altijd goed gaan. Daar zijn achterliggende afdelingen mee bezig.

Whaldo & Lazside - jullie hebben beiden een mailtje van mij ontvangen!
Beste Mark,
Ook ik ploeterde met de lage snelheden met firmware ZG-w26.7c.p9.4c totdat ik deze topic onder ogen kwam. Het lag dus niet aan mij !

Ik heb geen zin om te wachten totdat wordt besloten om deze firmware automatisch uit te rollen, ik heb voor mijn doen een hoop geld betaald voor een apparaat wat niet werkt volgens specificatie.
Ook ik zou daarom graag nu de nieuwe software willen installeren om een eind te maken aan de problemen met de doorvoer snelheid.
Kan iemand mij versie PG-9072-ZG-w26.9c.p9.4c doen toekomen?
Reputatie 7
Ik heb geen zin om te wachten totdat wordt besloten om deze firmware automatisch uit te rollen.
... Kan iemand mij versie PG-9072-ZG-w26.9c.p9.4c doen toekomen?

De uitrol van nieuwe firmware gebeurt al automatisch, echter werkt het automatische proces niet altijd goed (zoals ook bij jou).

Je hebt de nieuwste firmwareversie (PG-9072-ZG-w26.9.1c...) inmiddels per mail van mij ontvangen.
Hallo,

Ook ik ondervind hetzelfde probleem..een download die niet boven de 3 mb uitkomt en heb ook niet de juiste firmware blijkbaar...kan ik deze ontvangen?
V gr,
Moon
Reputatie 7
heb ook niet de juiste firmware blijkbaar...kan ik deze ontvangen?
Jazeker, bij dezen (zie mail)!
Zou ik ook de laatste versie mogen ontvangen. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Zou ik ook de laatste versie mogen ontvangen. Alvast bedankt.
Zeker weten, verstuurd!
@Mark Ziggo Ik loop tegen exact hetzelfde probleem aan, kan ik de nieuwe firmware ook ontvangen? Alvast dank
Reputatie 7
Badge +35
@Mark Ziggo graag nieuwe software/firmware voor de Wifiboosters:
https://community.ziggo.nl/randapparatuur-97/printern-via-wifibooster-in-netwerk-37881?postid=378726
Reputatie 7
@jababakker @HenkVarossieau - Ook jullie hebben een e-mail van mij ontvangen!
Beste Mark,

Ik zou ook graag de firmware update ontvangen.
Reputatie 7
Ik zou ook graag de firmware update ontvangen.
2 keer is scheepsrecht, sorry voor de spam. 😅
Ik heb sinds gisteren de wifibooster in huis gehaald maar mijn downloads zijn belabberd (Down 3.5 ) 😬 .
Ook meteen vandaag het probleem proberen aan te pakken maar vergeefs 😞 .
Nu zie ik dat ik ook firmware ZG-w26.7c.p9.4c erop heb staan is het ook mogelijk om mij de nieuwere toe te sturen?

Vriendelijke groet,Regnerus
Reputatie 7
Nu zie ik dat ik ook firmware ZG-w26.7c.p9.4c erop heb staan is het ook mogelijk om mij de nieuwere toe te sturen?
Dat is wel mogelijk, zie mail!
Ik zou ook graag de nieuwste firmware update voor de wifiboosters ontvangen.
Momenteel heb ik namelijk versie: ZG-w26.7c.p9.4c

Alvast bedankt,

Mark
@Mark Ziggo Ik ervaar dezelfde problemen met de Wifi Booster via stopcontact. Zou ik ook de firmware update via de mail kunnen ontvangen?

Alvast bedankt!
Deze week de wifi booster binnen gekregen.
Meteen mee aan de slag gegaan.
Ik heb dus hetzelfde probleem en zou ook graag de update via mail ontvangen...
Mvg
Ik zit op versie ZG-w26.9.1c.p9.4.2c

en zou ook graag de update via mail ontvangen...

Mvg
Reputatie 7
@Niels Wijermars @ateam278 - Verstuurd.

@giresun27 - Jij hebt de nieuwste firmware er al opstaan, geen update mogelijk! 😁
Ook ik ervaar een trage wifibooster. Huidige firmware versie is: ZG-w26.7c.p9.4c Zou graag de update ontvangen!
Net wifiboosters toegestuurd gekregen met met zelfde problemen, versie ZG-w26.7c.p9.4c Contact gehad met servicedesk vertelden me dat ik ze moest reseten. Maar update(n) niet naar de laatste versie. Zou graag de update ontvangen! Graag spoedig reactie in deze. @Mark Ziggo
Reputatie 7
@Jeroenv12 @p.populiers, zojuist de firmware per mail naar jullie verstuurd.
Reputatie 3
Badge +1
@Mark Ziggo Hallo Mark,
Ik zag de volgende firmware op mijn booster: ZG-w26.7c.p9.6c. Kan je mij de nieuwere versie toesturen? Dank alvast!
Hi @Mark Ziggo, graag zou ook ik de nieuwe firmware ontvangen. Huidig ZG-w26.7c.p9.4c. Problemen met de snelheid zijn mooi meegenomen, ervaar ook DHCP-problemen icm Arras modem.
Hier dezelfde problemen met de booster... Huidige firmware is ZG-w26.7c.p9.4c.

Graag zou ik het firmwarebestand ontvangen zodat ik deze handmatig kan updaten.

Reageer