F.Meulbroek.Til

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lage Internetsnelheid

Sinds gisteren avond ben ik over gegaan naar het Internet Max abonnement.
Maar helaas tot mijn verbazing heb ik nog nooit zo'n slechte snelheid gehad als nu.
Of het toeval is of niet ik haal echt slechte snelheden.
Na overleg gisteren avond met klantenservice en op haar advies linken door gestuurd van speedtest heeft ze mijn modem terug gezet in fabrieksinstelling en software update gedaan.
Helaas tot nu toe geen verbetering.
Zijn er nog mensen die afgelopen dagen last hebben gehad van lage snelheid.
O ja testen zijn gedaan met vaste verbinding dus geen wifi.
Hieronder een link
https://www.speedtest.net/result/8206312127
5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Kun je hier uit je modem je downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-29212

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
F.Meulbroek.Til
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
F.Meulbroek.Til
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou foto meterkast wil ik wel doen maar daar ligt het niet aan.
Deze is pas aangelegd door monteur ziggo.
https://www.speedtest.net/result/8207432521

deze morgen had ik deze snelheid
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Je waarden zijn goed, ik heb hetzelfde modem.

Hier lijkt meer iets in de achtergrond.

Er komen op werkdagen ook Ziggo moderators vrijwel iedere werkdag langs in ieder topic, zij kunnen diep in de systemen kijken en mogelijk zien waar het foutgaat.

Mocht hier niets uitkomen, heb je, als er pas een monteur is geweest, garantie op de werkzaamheden.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi F.Meulbroek.Tilburg, sorry voor de late reactie, dit topic is ergens buiten beeld geraakt.

Ik zie momenteel geen afwijkingen in het signaal op je modem wat de lage snelheid zou kunnen verklaren, maar ik zie ook dat je je abonnement hebt aangepast naar Internet Start. Ik neem aan dat je 50Mbit/s met gemak haalt?

Uitgelicht topic