Beantwoord

Korte internetverbinding hick-ups; ook T3 meldingen

  • 3 september 2020
  • 135 reacties
  • 2104 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hi,

 

Ik heb een paar keer per dag dat mijn verbinding kort wegvalt (10 seconden of zo).

Ik heb een Connect Box en zie daar ook T3 meldingen.

De laatste keer dat ik de hiccup had is rond de tijd van de laaste INPUT dropped.

Er is een paar maanden geleden een monteur geweest, die heeft wel een stekkertje vervangen maar verder geen probleem geconstateerd.

 

Ik heb een 50/5 abbo. Kabels in de wijk zijn ca. 40 jaar oud 

 

LOG:

03-09-2020 09:22:14 notice GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.123.120];CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
03-09-2020 09:22:07 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=52.97.133.178 MAC=00:17:10:91:65:0A;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
03-09-2020 06:52:38 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
03-09-2020 06:51:06 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=23.236.62.147 MAC=00:17:10:91:65:0A;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
03-09-2020 05:12:34 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
03-09-2020 05:11:04 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=23.236.62.147 MAC=00:17:10:91:65:0A;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
03-09-2020 04:24:15 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
03-09-2020 04:23:23 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=23.236.62.147 MAC=00:17:10:91:65:0A;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
03-09-2020 01:51:30 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
03-09-2020 01:50:28 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=23.236.62.147 MAC=00:17:10:91:65:0A;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
03-09-2020 01:02:46 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
03-09-2020 01:02:28 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=46.31.116.71 MAC=00:17:10:91:65:0A;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
02-09-2020 22:20:38 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
02-09-2020 22:19:50 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=46.31.116.71 MAC=00:17:10:91:65:0A;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
02-09-2020 20:34:25 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
02-09-2020 20:34:06 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=46.31.116.71 MAC=00:17:10:91:65:0A;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
02-09-2020 20:16:47 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
02-09-2020 20:15:44 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=46.31.116.71 MAC=00:17:10:91:65:0A;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
02-09-2020 19:23:16 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
02-09-2020 19:23:11 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=23.236.62.147 MAC=00:17:10:91:65:0A;CM-MAC=90:5c:44:ec:28:fd;CMTS-MAC=00:17:10:91:65:0a;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer
1 634000000 3 37 256qam 5
2 610000000 4 38 256qam 2
3 618000000 4 38 256qam 3
4 626000000 3 38 256qam 4
5 602000000 4 38 256qam 1
6 642000000 3 38 256qam 6
7 650000000 3 38 256qam 7
8 658000000 3 38 256qam 8
9 666000000 3 37 256qam 9
10 674000000 3 37 256qam 10
11 682000000 3 37 256qam 11
12 690000000 3 37 256qam 12
13 698000000 3 37 256qam 13
14 706000000 4 37 256qam 14
15 714000000 4 37 256qam 15
16 722000000 3 37 256qam 0
17 730000000 3 37 256qam 17
18 738000000 3 37 256qam 18
19 746000000 3 37 256qam 19
20 754000000 3 37 256qam 20
21 762000000 2 37 256qam 21
22 770000000 2 37 256qam 22
23 778000000 1 37 256qam 23
24 786000000 0 36 256qam 24

 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Locked Status RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Goed (Locked) 37.936 47987271537 86707
2 Goed (Locked) 38.983 47985960522 83204
3 Goed (Locked) 38.983 47985954671 85436
4 Goed (Locked) 38.605 47985956268 86104
5 Goed (Locked) 38.983 47985963211 82162
6 Goed (Locked) 38.605 47985965589 86639
7 Goed (Locked) 38.983 47985976505 85860
8 Goed (Locked) 38.605 47985985446 83847
9 Goed (Locked) 37.636 47985989618 83899
10 Goed (Locked) 37.636 47985998423 82859
11 Goed (Locked) 37.636 47985998252 83012
12 Goed (Locked) 37.636 47986006210 82481
13 Goed (Locked) 37.356 47986002141 82802
14 Goed (Locked) 37.636 47986000573 82307
15 Goed (Locked) 37.636 47985990094 83368
16 Goed (Locked) 37.636 47985996504 82961
17 Goed (Locked) 37.636 47985986559 83081
18 Goed (Locked) 37.356 47985973212 85492
19 Goed (Locked) 37.356 47985977647 86278
20 Goed (Locked) 37.356 47985980663 86141
21 Goed (Locked) 37.636 47985979451 87351
22 Goed (Locked) 37.636 47985590621 481586
23 Goed (Locked) 37.636 47985614226 466815
24 Goed (Locked) 36.844 47985994507 96853

 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
1 31800000 42 2.560 64qam 5
2 28600000 42 2.560 64qam 6
3 57800000 42 5.120 64qam 1
4 50900000 42 5.120 64qam 2
5 44000000 42 5.120 64qam 3
6 37100000 42 5.120 64qam 4

 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 2.0 0 0 49 0
2 2.0 0 0 146 0
3 2.0 0 0 1122 0
4 2.0 0 0 935 0
5 2.0 0 0 503 0
6 2.0 0 0 100 0

 

 

lgemene configuratie

Netwerk toegang Toegang tot internet
Maximaal aantal apparaten 3
Standaard beveiliging Ingeschakeld
DOCSIS-Modus DOCSIS 3.0
Config bestand internet50_5_wifion_v4-sip.bin

 

Primaire Downstream Service Flow

SFID 606724439
Maximale snelheid 64200000 bps
Maximum Traffic Burst 96000 bytes
Minimale snelheid 0 bps
SFID 606724438
Maximale snelheid 10700000 bps
Maximum Traffic Burst 16320 bytes
Minimale snelheid 0 bps
SFID 606724437
Maximale snelheid 128000 bps
Maximum Traffic Burst 3044 bytes
Minimale snelheid 12000 bps
SFID 606724436
Maximale snelheid 53500000 bps
Maximum Traffic Burst 42600 bytes
Minimale snelheid 0 bps

 

Primaire Upstream Service Flow

SFID 606716249
Maximale snelheid 2140000 bps
Maximum Traffic Burst 16320 bytes
Minimale snelheid 0 bps
Maximum Concatenated Burst 16320 bytes
Roostertype Best effort
SFID 606716248
Maximale snelheid 128000 bps
Maximum Traffic Burst 3044 bytes
Minimale snelheid 12000 bps
Maximum Concatenated Burst 1522 bytes
Roostertype Best effort
SFID 606716243
Maximale snelheid 5350000 bps
Maximum Traffic Burst 42600 bytes
Minimale snelheid 0 bps
Maximum Concatenated Burst 42600 bytes
Roostertype Best effort
icon

Best beantwoord door Tom. 15 oktober 2020, 22:36

@eFfeM

Bij mij verdwenen die dropped input meldingen toen ik de connectbox in bridge had gezet.

 

Maar voor bridge heb je wel een router nodig.

Als je een router zou hebben zou ik vragen of je een Technicolor of Ubee modem kan krijgen.

(Word alleen als uitzondering gegeven)

Bekijk origineel

135 Reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Alex Ziggo zou jij nog willen wat er zich afspeelt hoger het netwerk in? En wat vind je van de signaalwaarden in het modem op dit moment?

“want dat leek me niet de bedoeling (en ik verwacht dat een schroef verbinding ook mechanisch gezien beter is dan een kabel die je er op drukt”

De opdruk kabel gaat er ver overheen en diep erin, deze is minstens zo goed als een draaiconnectie, hier al jaren zonder probleem.

 

Reputatie 7

@eFfeM Helder verhaal! Het lijkt mij dan goed dat ik een netwerkmonteur voor je regel die de aansluiting komt vervangen. Op welke data zou dit jou schikken?

Reputatie 7
Badge +14

Dit is een lastige, hier kan alleen een moderator meer zien in de achtergrond.

Wijkkabels aangelegd in 1980, groene grondkabels kunnen, mijns inziens, zomaar 50 jaar of meer meegaan.

Maar daar weet @Ronihd mogelijk een duidelijker 

 

 

coax groen heeft een speciale behandeling gehad voor zeer langdurig mee te kunnen  , ik ken adressen die in 1975 aangelegd zijn en prima functioneren. De mogelijk exacte levensduur durf ik niet te benoemen omdat ik dat niet weet. 
 De coax kabels zijn de enige componenten die niet vervangen zijn , alle andere passieve en actieve cai materialen zijn zijn al meerdere malen vervangen 

Reputatie 3
Badge +2

Done :wink:

Bedankt!

Ik klikte op de telefoon mis :-)

En misschien is het beste antwoord wel “ik stuur een monteur” maar dat wil ik pas kiezen als het probleem echt opgelost is. Van de andere kant zou ik ook graag de input van o.a. @Tom. en @Henno  willen waarderen.

En nog wat mogelijk off-topic nieuws. Vanmiddag was er een monteur bezig in de straatkast. Ik ben even naar hem toegegaan, maar hij was geen storing aan het verhelpen maar onderhoud aan het doen.
(ik wilde voorkomen dat er dinsdag een monteur hier staat en het probleem vandaaag toevallig opgelost is). Ik hou e.e.a. sowieso nog  in de gaten.

Reputatie 7
Badge +8

@eFfeM als ik de laatste hierboven geposte signaalwaarden zie dan vind ik dat je downstream aan de lage kant is in relatie tot wat we nu gebruikelijk van Ziggo krijgen en de upstream aan de hoge kant.

Daarbij heb je meer verlies naarmate de downstream frequenties hoger worden (kanaal 24 staat op -5 dB).

Volgens mij verlies je (te) veel in de verlenging van de woonkamer naar de meterkast, of daarvoor naar de EV op straat, Dat moet eerst gefixed worden.

Reputatie 7
Badge +8

@eFfeM je modem zit op de versterker aangesloten en deze maskeert daardoor signaal problemen. Het heeft voorkeur op op de AOP te splitsen naar een aansluiting voor het modem en een naar de versterker voor de rest.

De splitsing kan met een POA-01 en een extra kabelset worden gedaan.

Reputatie 7
Badge +13

Zoals Henno hierboven al aangeeft de signaalversterker laat de waardes mooier lijken dan dat ze daadwerkelijk zijn🙂

 

Daarom word het ook aangeraden om via 'n poa splitter een uitgang te gebruiken voor de televisies op de signaal versterker aan te sluiten en op de andere uitgang van de splitter het modem.

 

'n verouderd aop kan echt heel veel roet in het eten gooien.

'n verouderde aop laten vervangen door ziggo heeft al veel klanten geholpen🙂

 

 

 

Reputatie 7

Goedemorgen @eFfeM,

Goed dat je flink aan de slag bent gegaan met de adviezen die hier gegeven zijn. Ik zie alleen dat het signaal op het modem nog niet optimaal is. Kun je zoals @Henno aangeeft het modem ook eens rechtstreeks aansluiten op het AOP en dus niet op het verlengde aansluitpunt in je woonkamer? Als het modem dan ook nog een slechte verbinding heeft, dan lijkt het mij verstandig dat we een storingsmonteur voor je in gaan plannen. Ik hoor dan graag op welke data dat het beste schikt.

Hi @eFfeM,

Ik heb de monteur ingepland voor aanstaande dinsdag, 13 oktober, tussen 08:00 en 13:00. Er volgt een bevestiging per e-mail!

Reputatie 3
Badge +2

@Alex Ziggo uitstekend, dank je wel!

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Paul Ziggo 

Het is niet echt mogelijk om het modem in de woonkamer aan te sluiten.

Laat ik de situatie nog een keer uitleggen:

Het huis waar ik woon is in 1980 gebouwd samen met de rest van de wijk.
Destijds is er een aansluitpunt gemaakt voor RTV in de woonkamer, weggemoffeld bij een hoek. Dat was destijds klaarblijkelijk gebruikelijk.

Rond 2012 is er verbouwd. Toen is het aansluitpunt verplaatst van de woonkamer naar de meterkast en vernieuwd. Ik weet niet wie dat gedaan heeft, een installatiebedrijf of UPC. Ik weet in ieder geval zeker dat ik het niet zelf gedaan had.

In de doos in de woonkamer zat dit ding:

 

(toevallig nog gevonden in een doos met allerlei verbouwings restanten).

Daar zat dan een MPC-03 UPC woonkamersplitter op. Ligt ook nog in een la.

 

De groene kabel is destijd verlengd met een koppelstuk en F schroefconnectoren via een kabel die in een buis zit (binnenshuis dus). Zie fotos eerder in deze thread. Toen is ook de Tratec in de meterkast geplaatst als AOP en is de Hirschmann antenneversterker geplaatst waar ik het eerder over had.

In de meterkast komen alle netwerk en coax kabels van het hele huis uit.

 

Ik heb zojuist wel even de splitter er tussenuit gehaald en het modem rechtstreeks op het Tratec AOP aangesloten.
Kun je even kijken of dit de signaal kwaliteit verbeterd (dus of de ruis niet door de TV kant ge-injecteerd wordt)?

 

Een monteur laten komen is prima. Ik kan in principe altijd want i.v.m. corona-maatregelen werk ik full-time van thuis uit. Kan dan ook meteen het AOP vervangen worden zoals door @Tom. en @Henno geadviseerd wordt?

Edit: voor alle duidelijkheid: er is dus geen AOP meer in de woonkamer, alleen een blinde doos met een koppelstuk erin)

Edit2: om geen misverstanden te laten ontstaan. Ik werk van thuis uit omdat regering en werkgever dat willen, ik heb zelf dus geen klachten en zit niet in quarantaine of zo (als dat wel zo was zou ik geen monteur willen hebben)

 

PS: waarschijnlijk off-topic maar voor alle zekerheid: De straatkast staat schuin tegenover mij in het plantsoen. Daar is een paar jaar geleden een keer een grasmaaier van de gemeente tegenaan gereden. Kast is daarna provisorisch dicht gemaakt en na pakweg een half jaar definitief gerepareerd.

Reputatie 7
Badge +8

Je moet je wel realiseren dat dat een oude splitter is die niet gemaakt is om je coax van 3G / 4G / 5G af te schermen. Je kunt beter bellen en een POA-01 splitter vragen met 2 kabels die op het modem en versterker passen (F-Connectoren).

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben het er wel eens met @Tom.  dat het verschil in downstream vrij groot is.

Als ik nu naar de error waarden kijk zie ik voor het hoogste kanaal:

Alle andere kanalen zitten onder de 10.

Dit is na bijna 9 uur uptime

 

Ik weet niet of dit dezelfde errors zijn die ik in de ConnectBox als PreRS errors zag, maar die teller liep veel harder.

 

Het is op zich logisch dat op de hoge frequenties het signaal minder sterk is.

Hoe hoger in frequentie des te meer demping , op zich niks aan de hand als het signaal maar voldoet aan de norm. 

Dit niveau is goed.

Reputatie 3
Badge +2

Korte update:

De nieuwe splitter is inmiddels aangevraagd.

Zodra ik hem binnen heb en gemonteerd heb zal ik nog even wat resultaten delen.

Het lijkt er overigens wel op dat de splitter voor de antenne versterker de verbindings hiccups opgelost heeft.

 

Overigens: helpdesk is wel redelijk slecht bereikbaar: telefonisch aantal keren wachttijd > 10 minuten (dus laat maar). Chat was dagen niet beschikbaar. Vandaag uiteindelijk via chat contact kunnen leggen.

Dit is een lastige, hier kan alleen een moderator meer zien in de achtergrond.

Wijkkabels aangelegd in 1980, groene grondkabels kunnen, mijns inziens, zomaar 50 jaar of meer meegaan.

Maar daar weet @Ronihd mogelijk een duidelijker antwoord op.

Reputatie 7
Badge +13

Je hebt 2 soorten f kabels.

Een die je er stevig op moet drukken en een die je erop schroeft.

 

Kun je een foto van de kabel maken?

Reputatie 7
Badge +13

Heb je het modem opnieuw opgestart na de splitter aangesloten te hebben?

Anders even doen🙂

Reputatie 7
Badge +8

@eFfeM  @Tom. Bij de hogere frequenties kun je zien dat deze splitter daar minder geschikt voor is:

17 730000000 -1 37 256qam 17
18 738000000 -1 37 256qam 18
19 746000000 -1 37 256qam 19
20 754000000 -1 37 256qam 20
21 762000000 -1 37 256qam 21
22 770000000 -2 37 256qam 22
23 778000000 -3 36 256qam 23
24 786000000 -4 36 256qam 24

 

Hoe hoger hoe meer demping en groter het verlies op de downstream in dB bij toenemende frequenties, hoogste is 786 MHz.

De post RS fouten op kanaal 23 en 24 komen waarschijnlijk door gebrek aan afscherming van het AOP of iets anders want die zaten er aan het begin van het topic ook al.

Reputatie 7
Badge +13

@Henno 

Klopt vandaar dat ik al had gevraagd of de splitter al aangevraagd was.

En eerder al aangaf dat het aop laten vervangen echt verstandig is om te doen🙂

Reputatie 7
Badge +13

Ik vind het bijzonder dat de monteur uw hoofdaansluiting (aop) niet heeft vervangen.

Die is namelijk erg verouderd.

Ik raad u aan om een monteurs afspraak in te plannen om de hoofdaansluiting te laten vervangen.

Dit word kosteloos vervangen.

 

 

 

Reputatie 3
Badge +2

@Tom. Dat had ik niet gedaan, is natuurlijk wel een goed idee want bij bootup gaat ie vast het modem trainen.

 

Hier zijn de waarden na een restart. Ik dacht dat ze er wel goed uitzien.

Gebundelde downstream-kanalen
Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer
1 634000000 0 37 256qam 5
2 610000000 0 38 256qam 2
3 618000000 0 38 256qam 3
4 626000000 0 37 256qam 4
5 602000000 0 38 256qam 1
6 642000000 0 37 256qam 6
7 650000000 0 38 256qam 7
8 658000000 0 37 256qam 8
9 666000000 -1 37 256qam 9
10 674000000 -1 37 256qam 10
11 682000000 -1 37 256qam 11
12 690000000 -1 37 256qam 12
13 698000000 0 37 256qam 13
14 706000000 0 37 256qam 14
15 714000000 0 37 256qam 15
16 722000000 0 37 256qam 0
17 730000000 -1 37 256qam 17
18 738000000 -1 37 256qam 18
19 746000000 -1 37 256qam 19
20 754000000 -1 37 256qam 20
21 762000000 -1 37 256qam 21
22 770000000 -2 37 256qam 22
23 778000000 -3 36 256qam 23
24 786000000 -4 36 256qam 24

 

Gebundelde downstream-kanalen
Kanaal Locked Status RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Goed (Locked) 37.636 39637668 5
2 Goed (Locked) 38.605 36875712 19
3 Goed (Locked) 38.605 36876269 6
4 Goed (Locked) 37.636 36874728 5
5 Goed (Locked) 38.605 36877279 0
6 Goed (Locked) 37.636 36876416 5
7 Goed (Locked) 38.605 36879244 6
8 Goed (Locked) 37.636 36877452 5
9 Goed (Locked) 37.636 36882417 0
10 Goed (Locked) 37.356 36880442 5
11 Goed (Locked) 37.636 36883463 0
12 Goed (Locked) 37.636 36882594 6
13 Goed (Locked) 37.356 36884504 0
14 Goed (Locked) 37.636 36879194 5
15 Goed (Locked) 37.636 36877063 5
16 Goed (Locked) 37.636 36883014 5
17 Goed (Locked) 37.636 36883523 6
18 Goed (Locked) 37.636 36874837 4
19 Goed (Locked) 37.636 36887170 4
20 Goed (Locked) 37.636 36884304 16
21 Goed (Locked) 37.636 36887904 5
22 Goed (Locked) 37.356 36888267 136
23 Goed (Locked) 36.387 36885183 327
24 Goed (Locked) 36.610 36889392 9

 

Gebundelde upstream-kanalen
Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
1 31800000 44 2.560 64qam 5
2 28600000 44 2.560 64qam 6
3 57800000 44 5.120 64qam 1
4 37100000 44 5.120 64qam 4
5 44000000 44 5.120 64qam 3
6 50900000 44 5.120 64qam 2
 Gebundelde upstream-kanalen
Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 2.0 0 0 0 0
2 2.0 0 0 0 0
3 2.0 0 0 1 0
4 2.0 0 0 1 0
5 2.0 0 0 0 0
6 2.0 0 0 0

0

Reputatie 7
Badge +13

Goed dat je het aan de monteur hebt gevraagd!

Ik ben erg benieuwd naar het monteurs bezoek volgende week.

In mijn wijk zijn ze al 3 dagen met onderhoud bezig wat mijn modem waardes behoorlijk overhoop gooit🙈

Tot nu toe word het onderhoud van 10:00 tot max 19:00 uitgevoerd.

Dan staat er opgelost rond 18:00-19:00 maar de dag erna zie ik dat er weer een storing gemeld staat vanaf hetzelfde tijdstip. 

Heb gisteren aan de monteur navraag gedaan.

Hij gaf aan dat ze in heel de wijk onderhoud uit voeren.

 

Je kunt via de storings checker in de gaten houden wanneer het onderhoud klaar is.

(Word omschreven als storing)

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen 

 

Reputatie 7
Badge +13

Vandaar dat ik u aangeef om de hoofdaansluiting kosteloos te laten vervangen🙂

 

 

Reputatie 3
Badge +2

Nog niet, ik kon op mijn werk niet bellen en de chat stond niet open. Ga ik dadelijk doen.

Reageer