Hallo,
Dit is te gek voor woorden.
Op 26 oktober hebben we (i.v.m. verhuizing naar het hoge noorden) besloten om over te stappen van KPN naar jullie toe omdat de internetsnelheid beter zou zijn. Meteen gebeld en telefonisch geregeld (dachten we). Dit omdat we net als jullie thuiswerken en dus een goede internetverbinding moeten hebben. Er werd ons verzekerd dat we vanaf 30 november internet en tv zouden hebben. Het hele Ziggopakket zou op 26 of 27 november geleverd worden op ons oude adres zodat we dit mee konden nemen naar het nieuwe adres. Dit om te voorkomen dat het mis zou gaan.
Nou, zo snel en soepel blijkt dit allemaal niet te gaan bij jullie. Vrijdag 27 november maar eens gebeld om na te vragen waar dit pakket bleef want ja we zouden de 29e verhuizen. De beste medewerker gaf aan dat het pakket nog in het magazijn lag en dat er helemaal niet beloofd was dat het 26 of 27 november geleverd zou worden. Dit was dus wel toegezegd. Ja ja, het onderbuik gevoel kwam al opzetten maar toen kon het opeens snel want gelukkig is het Ziggopakket alsnog afgelopen zaterdag 28 november geleverd.
En nu begint het gezeik.
Ben sinds afgelopen maandag nu al 3 dagen met jullie aan het bellen om mijn internet werkend te krijgen (en mijn tv-aansluiting). Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Elke keer wordt er gezegd dat het een paar uur tot 24 uur zou duren. Er werd afgelopen maandag zelfs gezegd dat er iemand in India een knop moest omzetten. Raar verhaal dachten we nog maar goed, je weet het tegenwoordig maar nooit, he? Gisteren weer gebeld, toen werd er gezegd dat dit een grapje was van betreffende medewerker. Netjes excuses aangeboden gekregen en medewerkster zou de activering doorduwen, het zou dan binnen een paar uur actief zijn maar we moesten rekening houden met 24 uur.
Afijn, vandaag weer geen internet. En ja, alles is goed aangesloten maar de modem blijft steeds groen knipperen en volgens het boekje zoekt de modem dus naar internetverbinding. Weer gebeld, weer excuses gekregen, meneer kon er verder niets aan doen behalve een monteur inplannen die pas maandag 7 december kan komen tussen 12.00-18.00.
Leuk welkom dit zeg! Ik wil dat dit vandaag nog geregeld wordt want ik verlies hierdoor inkomsten. Of gaan jullie mij dit uitbetalen????