pamauyl wrote:
TMPLT523_NL ziggo nr.
Na een storing van enkele weken van internet en telefoon div malen tel contact gehad. Ziggo kon gen verbinding maken met het modem en dus probleem niet verhelpen. Men zou een nieuwe kabel sturen. Echter, de verkeerde. Een rood groene aansluiting terwijl er een groen groene aansluiting nodig was. Monteur geweest op 4 dec. Verouderde wandaansluiting en kabel naar modem vervangen. Daarna ook nog telefoon kabels bekeken. Advies was om geld terug te vragen ivm 2 weken storing. Na bezoek email met rekening van 80 Euro ivm extra werkzaamheden! Er was duidelijk storing aanwezig. Belachelijk dat kosten na al die jaren casema en ziggo lidmaatschap op gebruiker worden verhaald wanneer er verouderde aansluitingen moeten worden vervangen! Hoe zit dit? Graag dit als klacht behandelen. We overwegen over te stappen op kpn als dit de dank is voor al die jaren ziggo. Monteur heeft lekker bakkie koffie zitten drinken voor 15 euro per kwartier.
Graag reactie
Hi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum ( Community ) dit soort klachten zou je eigenlijk in 1e instantie met de helpdeks van Ziggo moeten bespreken.
Als de monteur 80 euro heeft berekend voor extra werkzaamheden ( extra is hier het toverwoord ) dan is dat normaal dat je dat zelf moet betalen.
Ziggo moet er voor zorgen dat de hoofdaansluiting de AOP in orde is en deze zal dan ook vervangen moeten zijn a;s daar inderdaad problemen in zaten.
Extra werkzaamheden achter de AOP kan van alles zijn maar voor eigen kosten.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je community profiel staat dan kan de moderator van Ziggo die mee leest even er voor je induiken wat de monteur in zijn rapport heeft gezet en de moderator van Ziggo zal er dan hier iets over schrijven… @Alex Ziggo ?