Wiljovandalen wrote:
hij is dan verbonden en ik heb internet op pc. dit zou ik dan voor een lange tijd moeten laten werken? Om te kunnen zien of hij over de hele dag en nacht nog uit valt?
Ja, inderdaad. Ik denk dat u vandaag zelf uw gordijnen dicht moet doen ( "...Slim huis...” )
Als al uw apparatuur niet is aangesloten op de CB, dan kunnen deze ook niet de problemen veroorzaken. Als u problemen blijft houden en als uw eigen apparatuur ook wifi gebruikt, dan eventueel ook wifi uitzetten op de CB.
Als er behalve uw laptop/desktop niets op de CB is aangesloten en deze nog steeds problemen geeft, dan kan alleen in de CB/laptop/desktop een probleem zitten. De laptop/desktop kan u zelf controleren en als daar geen vreemde instellingen in zitten, dan blijft de CB over.
Als met de bovenstaande test, de problemen blijven, dan zou u daarmee Ziggo moeten/kunnen overtuigen, om de CB ( eventueel als laatste test ) te vervangen.
Ps1. Afhankelijk hoe vaak per dag er problemen zijn, hoeft u natuurlijk niet de hele avond zonder tv/wifi/internet te zitten. U zou de test ook over meerdere dagen kunnen doen. Als u b.v. 4 keer peer dag problemen had en m.b.t. de test de komende dagen ( als alles is afgesloten ) overdag geen problemen hebben, dan kan u zelf de conclusie trekken.
Ps2. Zorgt u wel dat, tijdens de test, u uw laptop/desktop bezig houdt en zo wel eventuele problemen opmerkt?