Vraag

Internetverbinding valt steeds weg

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

63 Reacties

Momenteel om 7:46 opnieuw geen dataverkeer. (Post met m’n data van t-mobile)
Geen dataverkeer op 14 november om 22:16 uur.
Geen dataverkeer op 15 november om 0:08 uur.
15 november om 8:00 uur exact, geen dataverkeer.
Ha Jeroen,
Je bent goed bezig. Het is gezeik, dat wel.
Gr Han
Reputatie 7
Helaas, bij alle volgende voorbeelden zie ik niet hetzelfde beeld in de grafiek van het dataverkeer. Ik kan geen oorzaak zien aan onze kant. 😞
Hi Mark,

Helaas, heb ik morgen alweer de 7e monteur op de stoep staan.
Alle hardware (al 3x een nieuw modem en verschillende WiFi-boosters) is inmiddels al vervangen en het dataverkeer blijft helaas wegvallen.
Ik vind het ook vervelend dat jullie geen oorzaak kunnen vinden maar het kan moeilijk aan onze telefoons, desktop, laptops en tv liggen?
Wat is volgens jou wel een geschikte oplossing?
Reputatie 6
Is er ondertussen al eens geprobeerd om IPv6 uit te schakelen?
@ArChie.DVB niet dat ik weet?

Zojuist weer datastoring om 23:10 uur.
Reputatie 7
ArChie.DVB schreef:

Is er ondertussen al eens geprobeerd om IPv6 uit te schakelen?

Onder het mom van "wat moeten we verder nog" kan ik dat wel regelen. Wat jou betreft akkoord @JeroenWest?

Wanneer ik het profiel omzet zal het modem uit zichzelf resetten en is dan na max 30min weer online.
@Mark Ziggo
Jammer dat de test Case nu het afvalputje in gaat. Zou ook niet weten wat je in deze situatie anders kunt doen.
De vraag van Archie was terecht.
Hetzelfde ligt altijd op mijn lippen, maar ik zwijg als het graf.
Gr Han
@Mark Ziggo Afgelopen vrijdag is er opnieuw een monteur langs geweest. Hij heeft veel uitgebreide metingen gedaan en is tot de conclusie gekomen dat hij voor mij momenteel niets kan betekenen.
Daarom is voor a.s. vrijdag een (buiten)lijndienst ingeschakeld die de inkomende lijn gaan doormeten.
Volgens de monteur van afgelopen vrijdag komt de storing niet doordat de IPv6 is ingeschakeld.
Maar daar zullen jullie ongetwijfeld meer verstand van hebben dan ik??

Mijn voorstel is om monteur nummer 8 van a.s. vrijdag even af te wachten en kijken wat dit oplevert?
Reputatie 7
hanh schreef:

@Mark Ziggo
Jammer dat de test Case nu het afvalputje in gaat. Zou ook niet weten wat je in deze situatie anders kunt doen.
De vraag van Archie was terecht.
Hetzelfde ligt altijd op mijn lippen, maar ik zwijg als het graf.
Gr Han

Ik geloof niet dat IPv6 DS-lite de oorzaak is van dit probleem, dus het lijkt me sterk dat dit de 'oplossing' biedt. Maar ik ben wel vaker verrast... 😉

@JeroenWest we wachten de monteur vrijdag af!
Reputatie 7
De monteursafspraak is alweer een tijdje geleden, hoe staan de zaken ervoor Jeroen?