Sinds vorige week zaterdag valt continu mijn WIFI verbinding enkele seconden weg. Hiervoor 1,5 jaar geen problemen gehad, ik heb geen nieuwe apparatuur o.i.d. De Sonos stopt met afspelen, in FIFA wordt ik gedisconnect en een website laad even een paar seconden niet. Daarna (5-10 sec) kan ik weer door, maarja de FIFA wedstrijd is verloren en de sonos steeds opnieuw aanzetten is irritant. Dit hoort niet.
Meerdere malen met de helpdesk gebeld en zij hebben dingen aangepast. Woensdag monteur geweest en wat zaken vervangen. Vandaag nieuwe modem ontvangen maar het probleem blijft. Een deel zit nu op de 2,4Ghz en een deel op de 5Ghz (heeft de helpdesk ingesteld).
Ben een beetje radeloos omdat er al veel is vervangen en aangepast en het probleem nu sinds een week out of the blue is ontstaan. Ik heb nu een netwerkkabel gehaald als backup maar dit kan niet de oplossing zijn.
De snelheden die ik haal zijn verder prima. Als ik in het modem kijk zie ik wel een rits "No ranging response" meldingen, maar dat zegt mij verder niets.