aptroost2

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internetstoring tussen 22:30 en 23:00

Internetstoring gisteren en vandaag tussen 22:30 en 23:00.
Het ziggo kastje stopt met functioneren, de groene lampjes knipperen en de rode wifi gaat branden. Gisteren duurde het 30 minuten voordat het weer werkte, vandaag 5 minuten.
Wat is hier aan de hand?

Mvg,
A.P. Troost
5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Moeilijk te zeggen met de informatie die u geeft. Ziggo is wel bezig met het uitrollen van de hogere snelheden. Daarvoor is een herstart van de modem noodzakelijk, maar dergelijke acties worden meestal in de nachtelijke uren uitgevoerd.
aptroost2
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor uw reactie Jan.
Wat is voor u betere informatie die ik kan verschaffen?
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Dat zijn de up- en downstreamwaardes. Zie https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-29212
aptroost2
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
M'n network log heeft van middernacht tot 7:30u vanochtend 13x een melding gegeven, variërend van 'No Ranging Response received', 'TLV-11', 'MIMO Event', 'B-INIT-RNG Failure', 'B-INIT-RNG Failure'. Deze zijn voornamelijk 'critical' en 'warning'.
De up en downstreamwaardes zijn hele tabellen, welke ben je in geinteresseerd?
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Alle gegevens zijn belangrijk voor het totaalbeeld.

Uitgelicht topic