Internet verbinding valt weg door RS-errors - Ziggo heeft sinds oktober nog steeds geen oplossing

Toon eerste bericht

58 Reacties

Lycke is ziekjes en enkele andere Moderatoren ook. Daardoor gaan dingen moeizamer.
Zoals ik haar ken, zal ze goed terug komen op je probleem. Als ze tenminste niet gaat verdrinken in achterstallig onderhoud....
Sterkte ermee. Leuk is anders met al die pech.
Han
Badge
Zelfs als de nieuwe Mediabox XL zondag 6 jan direct aangesloten is op het AOP kan hij geen verbinding maken met het Ziggo netwerk (foutcode 1010). Ik moest tot woensdag wachten van de chat en het dan nog eens proberen.

Gisteren 9-jan weer geprobeerd met hetzelfde resultaat. Ziggo stuurt nu een nieuwe Mediabox op. Komt morgen binnen.
Badge
Internet valt nog steeds uit met dezelfde modem log fouten. Ik denk dat dit gewoon gaat duren tot het LC vernieuwd is (volgend jaar?). Lycke: Wat han schrijft: Wat kun je mij aanbieden mbt een compensatie?

Eergisteren een mediabox XL aangevraagd en abonnement omgezet naar een nieuwe vorm.

Helaas weet Ziggo zelfs dit te verprutsen door m’n Internet Complete om te zetten naar Internet Start. Dus ik heb nu 40mbps ipv 200mbps snelheid. Dit kon niet zomaar terug gedraaid worden omdat ik eerst de multimedia XL moet activeren. Die kwam gisteren 5-jan binnen en dat ga ik dus vandaag maar eens doen. Zucht....
Dit is een lastig probleem.
Maar als je na een kort geleden Restart van de ConnectBox al zoveel RS Errors krijgt..........
Dan zou de Monteur toch ook iets moeten hebben moeten gezien.
Ok, er moet iets structureels worden gewijzigd in de Ziggo buitenwereld.
Dat kan wel even gaan duren, kennelijk.
Het enige advies dat ik je kan geven, is dit.
Onderhandel goed (krachtig = niet boos) over een stevige compensatie op de abonnementskosten, vanaf het moment dat de ellende begon.
Dat is tenminste een pleister op de wonde. Het zal uiteindelijk wel goed komen, toch @Lycke Ziggo ?
Goed 2019,
Han
Badge
6e monteur is 28 december geweest. Heeft alles door gemeten. Kan niets vinden. Wist wel dat de switch in het LC niet vervangen is. Dat gaat pas volgend jaar gebeuren als het hele LC vernieuwd wordt.

29 december was ik niet thuis en heb dus niet gemerkt dat internet uitviel (wel errors in het modem log). Vandaag 30 december viel het internet er weer even uit om 12:43 (bekabeld). Dus uit de game server gegooid. Verbinding kwam daarna weer vrij snel op. Modem log laat weer dezelfde twee errors zie om die tijd: "SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Syn" en "RCS Partial Service".

Op 28 december is het log van de RS-errors gereset. Errors zijn nu 30 december als volgt, dit dus na 1 dag en 23 uur uptime:

Badge
Het vervolg post ik hier gewoon weer. Hopelijk komt er een oplossing.
Reputatie 7
Hey!

We hebben zojuist al even kort contact via privébericht gehad. Hier moet duidelijk actie worden ondernomen. Er komt vandaag opnieuw een monteur bij je langs.
Hou je ons hier op de hoogte? 🙂
Helemaal duidelijk. Ziggo moet iets doen. Er valt m.i ook wel wat te compenseren op de abonnementskosten.

Ik heb dit Topic en je vorige, extra onder de aandacht gebracht van het Ziggo Moderatoren Team.
Meer kan ik niet voor je doen. De Response kan met de feestdagen minder snel zijn dan je zou willen. Je verdient het beste.
Gr Han

Reageer