Fays

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Internet valt weg, wifi+bekabeld

Hoi,

Ik heb een paar dagen geleden een nieuwe router ontvangen omdat ik een oude had waar ik heel traag wifi mee had. Sinds het aansluiten van de nieuwe router valt het internet steeds weg, zowel wifi als bekabeld internet.
Soms duurt het langer dan 15 minuten voordat het weer terug is, en het gebeurt afwisselend vaak. (Gisteren zo'n 20 keer gok ik.) Dit probleem had ik niet met de oudere router.

Het gaat om een connectbox. Ik ben niet echt een tech persoon, maar hier wat getalletjes.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Als eerste stap contact opnemen met Ziggo voor een monteur die gratis het oude Abonnee Overname Punt gaat vervangen voor een hedendaagse afgeschermde tegen instraling van b.v. 4G mobiele zenders en andere.
Daarbij zal hij een nieuwe splitter plaatsen en mogelijk een andere korte kabel. Fays

Contact met Ziggo

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Als eerste stap contact opnemen met Ziggo voor een monteur die gratis het oude Abonnee Overname Punt gaat vervangen voor een hedendaagse afgeschermde tegen instraling van b.v. 4G mobiele zenders en andere.
Daarbij zal hij een nieuwe splitter plaatsen en mogelijk een andere korte kabel. Fays

Contact met Ziggo
ArChie.DVB

Level 1
  • 1306Posts
  • 19Oplossingen
  • 552Likes
Gezien de frequenties van de downstream kanalen met hoge pre en post Reed Solomon errors heb je last van Digitenne interferentie. Dat mag Ziggo oplossen aangezien je gezien de foto gebruik maakt van goede aansluitmaterialen.
Fays
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor de antwoorden, ik zal contact met ze opnemen!

Uitgelicht topic