Beantwoord

Internet valt weg, wifi+bekabeld

  • 12 juli 2019
  • 3 Reacties
  • 185x Bekeken

Hoi,

Ik heb een paar dagen geleden een nieuwe router ontvangen omdat ik een oude had waar ik heel traag wifi mee had. Sinds het aansluiten van de nieuwe router valt het internet steeds weg, zowel wifi als bekabeld internet.
Soms duurt het langer dan 15 minuten voordat het weer terug is, en het gebeurt afwisselend vaak. (Gisteren zo'n 20 keer gok ik.) Dit probleem had ik niet met de oudere router.

Het gaat om een connectbox. Ik ben niet echt een tech persoon, maar hier wat getalletjes.

icon

Best beantwoord door Be rt 13 juli 2019, 22:21

Als eerste stap contact opnemen met Ziggo voor een monteur die gratis het oude Abonnee Overname Punt gaat vervangen voor een hedendaagse afgeschermde tegen instraling van b.v. 4G mobiele zenders en andere.
Daarbij zal hij een nieuwe splitter plaatsen en mogelijk een andere korte kabel. @Fays

Contact met Ziggo
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Als eerste stap contact opnemen met Ziggo voor een monteur die gratis het oude Abonnee Overname Punt gaat vervangen voor een hedendaagse afgeschermde tegen instraling van b.v. 4G mobiele zenders en andere.
Daarbij zal hij een nieuwe splitter plaatsen en mogelijk een andere korte kabel. @Fays

Contact met Ziggo
Reputatie 7
Gezien de frequenties van de downstream kanalen met hoge pre en post Reed Solomon errors heb je last van Digitenne interferentie. Dat mag Ziggo oplossen aangezien je gezien de foto gebruik maakt van goede aansluitmaterialen.
Dank voor de antwoorden, ik zal contact met ze opnemen!

Reageer