kpo

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

internet valt vaak weg

mijn internet verbinding valt vaak weg heb even gekeken bij netwerkstatus zie wel veel Fouten voor RS kan er mischien iemand hier naar kijken wat ik snap het allemaal niet meer 

 

dank u 

8 Reacties 8
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @kpo, allereerst welkom op de Ziggo Community!

Goed dat je direct al wat foto's en screens meestuurt. Ik ben het signaal van de afgelopen week ingedoken, maar dat ziet er op het eerste gezicht feilloos uit. Geen enkel probleem is daarin te zien. Kun je aangeven wat je precies ervaart? Op wat voor apparaat merk je het bijvoorbeeld, hoe lang duurt het en ben je bekabeld of draadloos verbonden?

Verder kan het raadzaam het kapje van de splitter af te halen, met behulp van deze instructievideo. Soms kan deze ervoor zorgen dat de splitter net niet diep genoeg in de aansluiting kan, opgespoord dankzij @Be rt.

kpo
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik denk dat ik de probleem heb gevonden de netgear werkt niet goed heb nu tijdelijk een oude router geplaatst tot nu werk het ik zal de netgear downgraden naar een stabiele firmware en kijken wat die dan doet als het probleem terug komt ik hier weer op terug

bedankt 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Goed dat je zelf de mogelijke oorzaak gevonden hebt, @kpo ! 🙂 . Mochten we alsnog iets kunnen doen, dan weet je ons te vinden. 

 

Voor nu een heel goed weekend gewenst!

kpo
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

helaas zit de probleem er nog hier zie ik veel lan login failed en No Ranging Response received staan wat betekend dit

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @kpo,

Heb je op de momenten die in het log terug te zien ook uitval of andere problemen met je connectie?


 

kpo
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Paul Ziggo wrote:

Goedemiddag @kpo,

Heb je op de momenten die in het log terug te zien ook uitval of andere problemen met je connectie?


Ik haal nu ook niet mijn max snelheid zat rond de 250 nu rond de 100 heb gebeld krijg even nieuwe kabels Toe gestuurd als dat niet werkt komt er een monteur langs
 

 

kpo
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

de kabels hebben helaas ook niet geholpen modem wordt nu vervangen even kijken of dit werkt

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes
kpo wrote:

de kabels hebben helaas ook niet geholpen modem wordt nu vervangen even kijken of dit werkt

Dat zou mooi zijn natuurlijk. Je hebt het nieuwe modem nu ook al een aantal dagen in huis. Gaat het hiermee ook daadwerkelijk beter?

Uitgelicht topic