Zowel wifi al vaste verbinding van internet valt regelmatig uit, sinds er door werkzaamheden een hoofdkabel is geraakt in de straat. Die kabel is gerepareerd, maar we hebben het probleem nog steeds. Mogelijk dat er geen verband is, maar ik meld het even. Ziggo heeft een monteur gestuurd, maar probleem is niet opgelost. Moet we 50 euro betalen (zou garantie zijn zei de medewerker die de afspraak inboekte, maar ...niet dus. “kunt u dat bewijzen” ehhh nee ik neem telefoongesprekken niet op) . PUNT daar blijft het bij. we kunnen niets voor u doen.
Oooo ik zie wel dat er veel aparaten aanwezig zijn ….. Ja klopt als je de WIZZ lampen meetelt. Kan zijn dat er dezelfde IP adressen gebruikt worden door verschillende apparaten was het enige wat ik mee kreeg. Geen hulp wel betalen en is ook niet terug te draaien volgens de dame van ziggo.
wie kan me aangeven hoe ik kan zien hoeveel apparatuur en aan mijn internet hangt en hoe kan ik deze verwijderen om te proberen of dit het probleem is ?
Dank alvast
PS sta wel op het punt om na ca 30 jaar upc-ziggo over te stappen naar KPN. Wat een klantonvriendelijk en arrogant bedrijf.