Rbergshoeff Tip alvorens je aan de slag gaat.
Test de ConnectBox een tijdje rechtstreeks aangesloten op het centrale aansluitpunt (AOP) en bekijk hoe het met die Post RS Errors gaat.
Je hebt dan een tijdje geen TV. Kies dus een handig moment om een flinke tijd te kunnen testen, om een evt oorlog in huis te voorkomen.
Als die errors dan ook omhoog gaan lopen, dan weet je dat het niet aan je huisinstallatie ligt.
Misschien moet je AOP dan vervangen worden. Dat doet Ziggo gratis voor je.
Maak wat fotootjes rond het AOP en laat ze hier zien. Soms kun je zo zien of er iets vervangen moet worden.
Ik heb ook zo mijn twijfels of een slecht TV-coax netwerk zoveel invloed kan hebben.
De Modem waarden gaan over het stukje Coax naar het AOP, de Splitter daarop, en de koppeling met het Ziggo netwerk. Een goede Splitter zou m.i een goede scheider moeten zijn van een evt matig TV-Coax netwerk en de koppeling met de ConnectBox.
Een niet meer goed werkende Splitter zou wel eens je probleem kunnen zijn. Of er is meer aan de hand. Je test moet dit gaan uitwijzen
Gr Han