Beste,
Ik heb thuis een internetabonnement van 250 mb/s. Als ik de speedtest doe haal ik een ping van 12, een downloadsnelheid van 53.1 mb/s en een uploadsnelheid van 2.3 mb/s. Als ik daadwerkelijk iets download haal ik aan het begin een downloadsnelheid van ongeveer 13 mb/s maar deze zakt snel terug naar 1 / 2 mb/s. Nu heb ik het gehele stappenplan gevolgd (Modem gereset, Netwerkkaart gecontroleerd, internetkabel gecontroleerd) dit is allemaal zoals het zijn moet.
Wat kan ik hier nog aan doen om dit op te lossen. (Zie hieronder downstream en upstream kanalen en netwerk historie)

Best beantwoord door anoniemforum
Bij deze een foto van het aop en het onderste gedeelte van de downstream pagina

De data aansluiting gaat rechtstreeks naar mijn modem.
er zit ruis op je verbinding,
hoelang stond het modem al aan toen je de printscreen maakte?

de connector met het rode cirkel erom is niet afgeschermd tegen straling van buitenaf zoals digitenne en 4g en dient vervangen te woorden https://www.allekabels.nl/hirschmann-artikelen/257/3784310/hirschmann-antenne-stekker.html?gclid=EAIaIQobChMI5KvM6LiZ7gIVicLtCh2qZQXSEAQYCiABEgJ-sPD_BwE
ook de splitter UMU-0 met het blauwe cirkel erom is verouderd en dient vervangen te woorden door een poa-01-b
een moderator kan jou kosteloos een poa-01-b + modem kabel opsturen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen door op je profiel foto te klikken dan profielinstellingen