Hey @Tampouri , van harte welkom hier op de Community!
Als competitive player wil je natuurlijk wel dat je van een stabiele verbinding kan genieten. Zonder heeft heeft competitive gedeelte niet zo heel veel zin en dat zou ik zonde vinden! Ik help je dan ook graag om dit te fiksen.
@Be rt heeft het volgens mij helemaal aan het juiste eind. De groene kabel die de woning binnen komt moet voorzien worden van een AOP (zoals dit bij je vriend @Aagie wel het geval is). Ik vrees dat er nu teveel interferentie binnen komt, waardoor je problemen in het upstream signaal krijgt (en daardoor latency issues krijgt). Het gebrek aan het AOP en het feit dat het netwerk in deze quarantaine tijden overuren draait, helpt daar niet bij.
Jammer genoeg plannen we op dit moment dus geen monteurs in, vanwege het coronavirus. Het enige wat ik voor je kan doen is je gratis nieuwe aansluitmaterialen sturen, zoals een nieuwe meterkastsplitter.
Ik kan je niet garanderen dat dit helpt, maar het voelt niet goed om niets te doen 😉 En als het tijdelijk helpt, zou ik persoonlijk zeggen; niet geschoten is altijd mis.
Laat je mij weten of ik die voor je kan bestellen?
@Aagie heb jij de kans al gehad om de tip van @Be rt uit te proberen en het kapje van de splitter eraf te halen? 🙂