Hoi
Anke van de Ven , welkom hier op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat het voor jullie vreselijk frustrerend is wanneer je zo vaak zonder internet en tv zit. Zeker omdat het al langer speelt, wil je hier zo snel mogelijk een oplossing voor. Dit begrijp ik maar al te goed. Ik kijk dan ook graag met je mee.
Om je op weg te helpen, heeft
Be rt je al een handige link gestuurd. Als je de resultaten hiermee terugkoppelt, gaat hij - ongetwijfeld - verder met je kijken en je adviseren over hoe je dit kunt aanpakken.
Vanuit Ziggo wil ik toch ook nog even wat aankaarten, zodat je wel de volledige informatie hebt vanuit ons. Wanneer je onlangs een afspraak met de monteur hebt gehad en de problemen zijn daarna niet opgelost, heb je recht op een garantieafspraak binnen 28 dagen van het bezoek van de monteur. Hier kun je gebruik van maken en bij de afspraak kan dan vermeldt worden dat er een lijnmeting moet plaatsvinden, zodat er uitgesloten kan worden of de problemen vanuit buitenshuis veroorzaakt worden. Als dit geconstateerd kan worden door de monteur, zal daarna snel een proces in gang gezet worden om de situatie buitenshuis op te lossen.
Heb je daar nog vragen over, stel ze gerust. Wil je graag eerst via de Community de adviezen afwachten, dan ben je daar natuurlijk vrij in. Je hebt nu dan in ieder geval alle opties in beeld.