Twingo

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

internet lampjes blijven groen knipperen

Mijn modem blijft groen knipperen (witte connectbox) en het internet stopt ermee. Ik heb  alle stappen online al gevolgd maar helaas geen resultaat. Kan iemand mij helpen??????

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Heb je dit pas sinds vanavond?

Wellicht is er een storing gaande.

Die staan meestal gemeld op de website maar niet altijd:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Heb je dit pas sinds vanavond?

Wellicht is er een storing gaande.

Die staan meestal gemeld op de website maar niet altijd:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen 

Twingo
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey Tom,

Al sinds een paar dagen krijg ik de melding dat mijn wifi poort vol zit, terwijl wij met hetzelfde aantal personen gebruik maken. Sinds een half û geleden is het internet nu uitgevallen. Weet niet hoe ik dit weet aan de praat krijg 😞

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Welk modem heb je?

Kun je nog wel in het modem inloggen via bedraad internet?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Goedemiddag @Twingo en welkom op onze Community! 

Mooi om te lezen hoe @Tom. direct te hulp schiet   Ik kon helaas geen actief abonnement vinden op de postcode en het huisnummer wat in je profiel staat. Is het een storing geweest en ben je intussen weer helemaal online? Of ervaar je nog problemen? We horen graag van je hoe het nu gaat! 

Roytimr

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

Ik ervaar precies hetzefde probleem.
 

Ik heb inmiddels 3 maal contact gehad met de klantenservice waarna mij drie keer dingen beloofd zijn. Niemand heeft zich eraan gehouden.. geen lekker begin van de samenwerking. Ik zie dit een beetje als mijn laatste redmiddel.

 

Ik zou sinds 24 oktober overgestapt moeten zijn. Zou iemand met mij in contact kunnen treden a.u.b.

 

Ik werk thuis dus geen internet is geen optie.

 

Vriendelijke groet,

 

Roy

 

Miss-ctm

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem, stroom was 10sec uit en daarna bleef het internet lampje (pijltjes) en het ziggo lampje wat normaal wit is groen branden  de pijltjes knipperen..

Via Ziggo chat harde reset uitgevoerd, coax kabel er af gehaald en gevonnect maar nog steeds hetzelfde probleem.. en ik werk thuis ivm dst rot virus dus nu eem groot probleem want ik vermoed een monteur die moet langs komen of is er nog een optie 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Twingo hoe staat het er nu voor? Werkt alles weer?

@Roytimr Flink waardeloos dat er zoveel wordt toegezegd, maar niets wordt uitgevoerd. Dat is natuurlijk niet de service die je mag verwachten. Inmiddels is je modem keurig online en hebben apparaten verbinding, zie ik. Het moet dus werken. Kun je dit bevestigen? 

@Miss-ctm In de tussentijd heb je contact gehad met de klantenservice. Er is een nieuwe splitter + kabel opgestuurd. Ook jouw modem is weer online. Diverse apparaten hebben ook weer verbinding. Wel zie ik een flinke ruis op de verbinding wat in ons domein lijkt te zitten. Dit betreft niet alleen jouw aansluiting, maar ook diverse omliggende buren. Dit heb ik doorgezet naar de storingsafdeling. Zodra ik updates heb, dan hoor je meer van me. 

Roytimr

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag Vincent,

 

Na twee maal een monteur te zijn langsgeweest werkt alles nu. Het enige wat ik nog krijg is een wifi versterker omdat de monteur de test (power promise) heeft afgekeurd. Ik ga er van uit dat ik deze dan ook ergens deze week zal ontvangen.

 

Groet,

 

Roy

Uitgelicht topic