@Cecilia Ziggo Het probleem is niet de draadloze verbinding, maar de verbinding die de modem heeft met het kabelnetwerk. Zoveel (onherstelbare) fouten in de verbinding op de fysieke/data-linklaag van je netwerk is verre van normaal! Op geen enkel netwerk.
Ik vind het écht jammer dat je (en andere collega’s als ook zo op het forum lees) klanten blijft wijzen naar het draadloze netwerk, wanneer het probleem overduidelijk in Ziggo kant van het netwerk ligt (modem/signaal op de kabbel). Het enige wat kwa draadloos is veranderd is de Ziggo modem. Hiervoor had ik van latency, jitter en het daarbij komende gevolg van niet startende/uitvallende streams en webpagina’s die niet openen geen last.
Helaas kan ik online geen afspraak inplannen met een monteur:
Het is niet mogelijk om een monteursafspraak te maken. Bel 0900 18 84 (gebruikelijke belkosten) of gratis 1200 met een vaste Ziggo-lijn. Je bereikt ons 7 dagen per week van 08.00 tot 22.00 uur.
Wil je mij helpen om een afspraak te maken met een monteur? Kun je kijken of er iets te plannen is ‘s avonds voor 6, 7 9, 13 of 14 januari? Bedankt alvast!