Majesty

Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Inmiddels een maand zonder internet

Dag,

Sinds mijn verhuizing (1 oktober) naar een nieuwe ‘zone’ (Utrecht → Amsterdam), heb ik een nieuw modem ontvangen. Echter geeft deze na 28 dagen nog steeds geen internet. Ik weet dat er activatie problemen spelen bij Ziggo, maar zou het fijn vinden als er iets geregeld kan worden omtrent extra data (mijn vriendin en ik hebben allebei Vodafone) bijvoorbeeld, zodat ik in ieder geval een hotspot kan maken om te kunnen internetten.


Telefonisch kom ik niet verder dan dat de medewerker aan geeft dat het probleem al ‘intern geëscaleerd is’, maar dat was het weken geleden ook al.

Ik hoor graag van jullie .

Groet,

Roel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Majesty
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Dit is afgelopen vrijdag opgelost. Het bleek dat het serienummer van het modem dat ik ontvangen had op mijn nieuwe adres, niet correspondeerde met het serienummer van het modem dat ik zou moeten hebben gekregen. Dit was een handeling van 5 minuten en was na een gesprek van 45 minuten ontdekt. Ik ga nog in gesprek over een financiële compensatie van de afgelopen 7 weken zonder internet :).

Bekijk in context

14 Reacties 14
Majesty
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ik geef dit topic even een schop, vind het vreemd dat hier niet op gereageerd wordt overigens. Ik zit al 30 dagen zonder internet verbinding en Ziggo geeft alleen aan dat ik maar af moet wachten tot hun administratieve fout is hersteld?

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Hallo @Majesty,

Vervelend dat je nog geen reactie hebt gehad van de moderators.

 

Ik zal ze een seintje geven.

Ik verwacht dat ze morgen in dit topic langskomen

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Ik heb het bericht bijgewerkt.

Majesty
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Tom. wrote:

Ik heb het bericht bijgewerkt.


Top, dank. Die staan inderdaad in mijn profiel.

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @Majesty welkom op de Community. Wat ontzettend bedankt voor je begrip. Er spelen inderdaad problemen met activatie, en soms is er inderdaad bijna een maand geen internet. Helpdeskmedewerkers - maar ook moderators - hebben weinig opties om je verder te helpen. In essentie gaat het administratieve problemen en dan zijn deze perioden niet meer uit te leggen.

Ik zie dat dat er gister ochtend technische herstelwerkzaamheden zijn uitgevoerd op je nieuwe modem (30-10-2020 11:14 zie ik in het log). Kan het zijn dat deze weer werkt?

Majesty
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Anne H Ziggo wrote:

Hallo @Majesty welkom op de Community. Wat ontzettend bedankt voor je begrip. Er spelen inderdaad problemen met activatie, en soms is er inderdaad bijna een maand geen internet. Helpdeskmedewerkers - maar ook moderators - hebben weinig opties om je verder te helpen. In essentie gaat het administratieve problemen en dan zijn deze perioden niet meer uit te leggen.

Ik zie dat dat er gister ochtend technische herstelwerkzaamheden zijn uitgevoerd op je nieuwe modem (30-10-2020 11:14 zie ik in het log). Kan het zijn dat deze weer werkt?

 

Ha Anne, nee helaas, het werkt nog steeds niet. Ik heb de stroom er nog af gehad, het modem herstart, maar hetzelfde euvel blijft.

Is het niet mogelijk om ons Vodafone abonnementen tijdelijk te upgraden, zodat we in ieder geval data hebben? Ik heb deze maand al 2 weken met 64mbps gezeten omdat de data er doorheen vliegt als je op je hotspot zit thuis te werken.
Ik hoor het graag.

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes
Majesty wrote:
Anne H Ziggo wrote:

Hallo @Majesty welkom op de Community. Wat ontzettend bedankt voor je begrip. Er spelen inderdaad problemen met activatie, en soms is er inderdaad bijna een maand geen internet. Helpdeskmedewerkers - maar ook moderators - hebben weinig opties om je verder te helpen. In essentie gaat het administratieve problemen en dan zijn deze perioden niet meer uit te leggen.

Ik zie dat dat er gister ochtend technische herstelwerkzaamheden zijn uitgevoerd op je nieuwe modem (30-10-2020 11:14 zie ik in het log). Kan het zijn dat deze weer werkt?

 

Ha Anne, nee helaas, het werkt nog steeds niet. Ik heb de stroom er nog af gehad, het modem herstart, maar hetzelfde euvel blijft.

Is het niet mogelijk om ons Vodafone abonnementen tijdelijk te upgraden, zodat we in ieder geval data hebben? Ik heb deze maand al 2 weken met 64mbps gezeten omdat de data er doorheen vliegt als je op je hotspot zit thuis te werken.
Ik hoor het graag.

 

Dat is enorm spijtig. Jammer dat het nog niet werkt.
Ik zie ook dat de achterliggende afdeling vanochtend nog bezig is geweest,
Hopelijk zien jullie toch snel weer licht in het einde van de tunnel.

Voor in de tussentijd heb ik op de 2 nummers  met de getallen 49 en 55 op het einde gratis 50 GB gezet.
Deze GB's zijn 14 dagen lang gratis in Nederland te gebruiken en stopt daarna weer automatisch. 

Majesty
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Erik P Ziggo wrote:
Majesty wrote:
Anne H Ziggo wrote:

Hallo @Majesty welkom op de Community. Wat ontzettend bedankt voor je begrip. Er spelen inderdaad problemen met activatie, en soms is er inderdaad bijna een maand geen internet. Helpdeskmedewerkers - maar ook moderators - hebben weinig opties om je verder te helpen. In essentie gaat het administratieve problemen en dan zijn deze perioden niet meer uit te leggen.

Ik zie dat dat er gister ochtend technische herstelwerkzaamheden zijn uitgevoerd op je nieuwe modem (30-10-2020 11:14 zie ik in het log). Kan het zijn dat deze weer werkt?

 

Ha Anne, nee helaas, het werkt nog steeds niet. Ik heb de stroom er nog af gehad, het modem herstart, maar hetzelfde euvel blijft.

Is het niet mogelijk om ons Vodafone abonnementen tijdelijk te upgraden, zodat we in ieder geval data hebben? Ik heb deze maand al 2 weken met 64mbps gezeten omdat de data er doorheen vliegt als je op je hotspot zit thuis te werken.
Ik hoor het graag.

 

Dat is enorm spijtig. Jammer dat het nog niet werkt.
Ik zie ook dat de achterliggende afdeling vanochtend nog bezig is geweest,
Hopelijk zien jullie toch snel weer licht in het einde van de tunnel.

Voor in de tussentijd heb ik op de 2 nummers  met de getallen 49 en 55 op het einde gratis 50 GB gezet.
Deze GB's zijn 14 dagen lang gratis in Nederland te gebruiken en stopt daarna weer automatisch. 

Ha Erik,

Ik kreeg een SMS binnen inderdaad, en de bundel is te zien in de Vodafone app, top! Daar kunnen we weer even mee vooruit. Hopelijk is het binnen die 14 dagen opgelost, anders laat ik weer van me horen. Dank!

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Graag gedaan @Majesty. Fijn dat je de sms hierover al binnen hebt 🙂
In de tussentijd wordt er uiteraard hard doorgewerkt aan het probleem.

Houd ons op de hoogte 🙂

Majesty
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Dit is afgelopen vrijdag opgelost. Het bleek dat het serienummer van het modem dat ik ontvangen had op mijn nieuwe adres, niet correspondeerde met het serienummer van het modem dat ik zou moeten hebben gekregen. Dit was een handeling van 5 minuten en was na een gesprek van 45 minuten ontdekt. Ik ga nog in gesprek over een financiële compensatie van de afgelopen 7 weken zonder internet :).

coenschans

Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Erik P Ziggo @Anne H Ziggo 

Ook ik zit met heractivatie problemen. Nu al bijna drie weken geen internet. Het is echt niet te doen, schandalig dat het zo lang duurt. Ligt in India is mij al meer malen gemeld. Heb geen Vodafone als provider dus die bundel doet voor mij ook niets.

Kunnen jullie iets betekenen?

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @coenschans . Je hebt hier al een eigen topic over geopend, waar @Alex Ziggo reeds heeft gereageerd, zie ik. Ik snap dat het heel vervelend is, maar laten we niet op verschillende plekken met dit verhaal bezig gaan, want dat gaat absoluut niet helpen. 

mike cornelisse

Level 1
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Maar hij heeft wek gelijk dat het belachelijk is dat er problemen zijn voor klanten waar niks aan word gedaan op dit moment ……..ik ben er ook zo een die in dit schuitje zit en ik zal blijven zeuren tot dan het werkt. Ziggo is hier in groot gebrek en iedereen mag dat wat mij betreft horen. 

Dit is een probleem wat bij ons wordt neer gelegd terwijl de schuldige Ziggo is.

coenschans

Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Lycke Ziggo wrote:

Hey @coenschans . Je hebt hier al een eigen topic over geopend, waar @Alex Ziggo reeds heeft gereageerd, zie ik. Ik snap dat het heel vervelend is, maar laten we niet op verschillende plekken met dit verhaal bezig gaan, want dat gaat absoluut niet helpen. 

@Lycke Ziggo daar heb je zeker gelijk in. En ik word ook prima te woord gestaan door Alex maar ik probeer alle strohalmen aan te grijpen want ik zit nu bijna vier weken zonder internet en buiten mijn schuld om. Ik raak er gefrustreerd en tegelijkertijd moedeloos van....

Uitgelicht topic