Erik P Ziggo wrote:
Majesty wrote:
Anne H Ziggo wrote:
Hallo @Majesty welkom op de Community. Wat ontzettend bedankt voor je begrip. Er spelen inderdaad problemen met activatie, en soms is er inderdaad bijna een maand geen internet. Helpdeskmedewerkers - maar ook moderators - hebben weinig opties om je verder te helpen. In essentie gaat het administratieve problemen en dan zijn deze perioden niet meer uit te leggen.
Ik zie dat dat er gister ochtend technische herstelwerkzaamheden zijn uitgevoerd op je nieuwe modem (30-10-2020 11:14 zie ik in het log). Kan het zijn dat deze weer werkt?
Ha Anne, nee helaas, het werkt nog steeds niet. Ik heb de stroom er nog af gehad, het modem herstart, maar hetzelfde euvel blijft.
Is het niet mogelijk om ons Vodafone abonnementen tijdelijk te upgraden, zodat we in ieder geval data hebben? Ik heb deze maand al 2 weken met 64mbps gezeten omdat de data er doorheen vliegt als je op je hotspot zit thuis te werken.
Ik hoor het graag.
Dat is enorm spijtig. Jammer dat het nog niet werkt.
Ik zie ook dat de achterliggende afdeling vanochtend nog bezig is geweest,
Hopelijk zien jullie toch snel weer licht in het einde van de tunnel.
Voor in de tussentijd heb ik op de 2 nummers met de getallen 49 en 55 op het einde gratis 50 GB gezet.
Deze GB's zijn 14 dagen lang gratis in Nederland te gebruiken en stopt daarna weer automatisch.
Ha Erik,
Ik kreeg een SMS binnen inderdaad, en de bundel is te zien in de Vodafone app, top! Daar kunnen we weer even mee vooruit. Hopelijk is het binnen die 14 dagen opgelost, anders laat ik weer van me horen. Dank!