Hallo, helaas weer terug bij af. Ongeveer 1,5 dag was de verbinding constant. Maar nu blijft de verbinding haperen, reageert zeer traag en valt daarna compleet weg. Herstarten van het modem helpt ook niet. Merk ook op mijn gsm dat het internetsignaal af en toe weg valt. Wifi uit- en inschakelen op de gsm is dan voldoende om weer verbinding te krijgen. Ook werd de internetverbinding verschillende malen verbroken met Ziggo On Demand. Deze heb ik bekabeld aangesloten. Het lijkt er dus op dat er iets met het internetsignaal/modem niet in orde is.
Ik heb tevens contact opgenomen met Harman Kardon. Zij gaven aan reeds vele meldingen gehad te hebben met verbindingsproblemen met modems van KPN en Ziggo. Wellicht dus een bekend probleem bij jullie? Zij adviseerden me een ander modem met een sterker en constanter signaal aan te schaffen. Als dat nodig is vind het wel een beetje zonde, aangezien ik recent jullie wifi-booster heb aangeschaft om het signaal te versterken. Zelf weet ik hier niet genoeg vanaf om in te schatten wat de beste oplossing is. Ik zie daarom graag een reactie tegemoet.
Bvd
Sander